יש לי בעיה מאוד מאוד אבל מאוד מסובכת....
היה לי איזה מישהו שגר שפ"ת, ונסעתי אליו יום שישי שבת (זה היה לפני שבועיים)
בלי להגיד להורים ובסוף הם גילו והיו סיפורים.
עכשיו יש לי מישו אחר ואנחנו אוהבים...
והוא גר גם בעיר אחרת והוא רצה להיפגש
והוא אולי רצה לבוא עליי אבל הוא לא מכיר תעיר שלי ואני את שלו כן מכירה...
הבעיה שאני לא יכולה לספר להורים שלי שאני נוסעת כי הם לא ירשו לי..
יש לי 50 שקל ואני צריכה לכול היותר עוד 50
אבל אני יגיד לאימא שלי שאני צריכה אותם כדי לקנות מתנה לחבר שלי ביום אהבה או משו.
זה יוצא יום שני שאני נוסעת אליו
ויש רכבות רק בבוקר אז אני יוכל לנסוע רק בבוקר.
וככה עדיף כי עם אני יסע בצהריים אני מסיימת בצפר ב3 ואני לא יספיק כלום
ע ם אני יסע אליו בבוקר אני יהיה כבר ב8 בערב בבית.
אבל אז אני יצטרך להגיד להורים שהייתי אצל חברה או חבר אחרי הבצפר.
הבעיה השנייה שעם מהבצפר יתקשרו ויגידו שלא באתי?
לכן אני חושבת לנתק תטלפון הם לא ישמו לב ועם כן אז יחשבו שהחתולים עשו את זה...
הכול נשמע די בסדר אבל אני מפחדת שהם יגלו
ןאז יותר בחיים הם לא יסמכו עליי בגלל מה שקרה עם פ"ת גם
ולא יתנו לי יותר כסף לצאת ולא כלום...
אבל אל תגידו לי לא לנסוע כי זה משו מאוד חשוב...
מה אני עושה..?
אני חושבת שזה לא טוב שאת משקרת להורים שלך
בסוף הם יאבדו את כל האמון שלהם בך ואז זה יכאב לך...
עדיף שתגידי להם את האמת ותנסי לשכנע אותם לנסוע
אל תעשי דברים אחרי הגב שלכם כי הם ההורים שלך
ואם הם כועסים או לא מסכימים לדברים זה רק בשבילך בשביל שיהיה לך טוב!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי הוא ילד שווה של החיים פוש פוש חחחחחח
אני הורדת אותל אם את לא תלכי לפגישה אתם זוג מהשמים 😊 😛
מורנוש לשקר להורים שלך.. :/
בשביל מה??? למה שלא תגידי להם את האמת? תגידי שאת נוסעת לחבר שלך..
הם לא יסכימו לך?
אני חושבת שיש אפשרות הרבה יותר טובה מלשקר..
מקווה שתעשי תדבר הנכון..
love u..
ובהצלחה
חולה עליך יפיופה בהצלחה!!!!!! 🙄 😁 😊
מורנו'ש רואה בובה? גם שני מסכימה איתי
אם אמא שלך מסכימה לתת לך כסף למתנה בשביל חבר שלך
למה שהיא לא תסכים לך לנסוע אליו?
תדברי איתה בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כי היא לא מרשה לי לנסוע לערים אחרות לעכו שהיא 10 דקות ממני היא לא תיתן לי לנסוע!
הם לא מרשים לי את זה
היא לא תיתן
וגם כי זה יום לימודי...!
לא יודעת.. לא חושבת לשקר זה הפיתרון..
בקיצור.. אממ תנסי לדבר עם אמא שלך.. אני בטוחה שהיא תבין
ככפפרה דברי איתם תגידי להם ווקקששששששששה אם את יכולה לסוע....כולה לסוע ברכבת וזה...הולכת להפגש איתו להיות איתו קצת ואז לחזור הבית
אני בטוחה שהם יבינו
תראי פעם אחת שיקרתי להורים שלי והאמון שלהם בי ירד לקח לי זמן לבנות את האמון הזה מחדש..עכשיו יש לי חבר שהם לא יודעים עליו כי הוא גר רחוק קצת ואני כל הזמן משקרת..
אבל מאמי זה לא טוב לשקר למה שהוא לא יבוא אליך?..או שתלכי אחרי ביה"ס או משהו?
מורנושקה נשמתי אני יודעת שאת חולה על הילד הזה הוא רציני שווה את זה אבל תביני אני יודעת עכשיו תכעסי עלי אבל נראה לי שהבנות צודקות חכי חדבר אם ההורים שלך טוב לפחות הם לא כמו אמא שלי שמענישה אותי לאיזה חודשיים אם היא רציני אוהבת אותך היא תבין מואהההה חולה עליך
בהצלחה תעדכני אותי נשמה חולה עליך יפיופה שלי אבל אם את חושבת שהם לא יבגינו לא יודעת
לדעתי צריך לעשות מה שהבטן מה שהלב אומרכי הוא ילד בונבון פושפוש חחח
בהצלחה!!!
הכול הסתדר...דיברתי עם אימא שלי אבל לא אמרתי שזה עד ראשון אמרתי שזה נתניה
למרות שזה עיר אחרת כי העיר ההיא יותר רחוקה.
והיא אמרה שעם זה יום אהבה בסדר...
ושפעם הבאה היא רוצה לראות אותו..
חח פדיחות
ניראה כבר..
וגלה..הכול די בסדר רק צריך לחכות שהוא יגיד...מ=ת=י
תהני בובה
😛
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*