אוקיי אני צריכה לספר לספר לכם משהו אבל בעילום שם..
אז חברה הכי טובה שלי אהבה ילד אחד.. מאוד מאוד.. והייתי שמחה בשבילה שהיא סוףסוף אוהבתתת מישהו(היא לא אהבה אפחד עד עכשיו)...אז הייתי שמחה.. אבל שהיא סיפרה לי מי זה קצת נמחק לי החיוך מהפנים ... כי זה ילד שהייתי איתו בריב... וגם כי הוא אהב אותי בכיתה ז'... לאורך כל השנה!
אני וחברה הכי טובה שלי דיברנו עליו כל יום.. כמה שהיא אוהבת אותו ושהיא לא בטוחה.. ושהיא לא רוצה להיות חברה שלו... ואז יום אחד היא באה לי ביציאה:"הילה..תשאלי את ___ את מי הוא אוהב"??
ואני כולי הייתי צמרמורות כי הייתי איתו בריב וידעתי שהוא מרגיש משהו אליי 😢 ...
אז השלמתי איתו....
ואז שאלתי אותו.. את מי אתה אוהב??
אז הוא ענה לי... א-ו-ת-ך...
פתאום הלב שלי התחיל לדפוק בובום בובום...
הלב לא התחשב בחברה....
וישר התפרץ.. גמני אוהבת אותך.. לא יכלתי לחזור בי... 😢
פשוט הרגשתי א-ה-ב-ה... במשך תקופה ארוכה שלא שמתי עליו פססס הוא לא עניין אותי...
אבל פתאום שחברה הכי טובה אוהבת מישהו גם את אוהבת אותו..
הסתרתי את זה ממנה...ביקשתי ממנו להתקשר אליי עם הוא דובר אמת והוא התקשר..
כולי רעדתי...הייתי מאושרת.. ואז קטעתי אותו ואמרתי לו אבל....אי אפשר להיות ביחד---- 😢
הוא שאל אותי למה מאמי?? עניתי לו יש מישהי אחרת אני פשוט לא יכולה לעשות לה את זה..
אז היינו ביחד בסתר..
למחרת נפגשנו בבית ספר היום זרם כרגיל... אני אוהבת אותו הוא אותי.. חיבוק נשיקה קטנה(בלחי) הסעות והביתה... על המחשב לפטפט קצת.. והמשך יום נעים..
קבענו שמחר ביום רביעי נבריז שעתיים אחרונות ונהיה ביחדד
אז שעה ראשונה הייתי איתו וסתם דיברנו ואז בשעה האחרונה הייתי בהתחלה עם חברות שלי ואז הלכתי אליו...
ישבנו באיזו כיתה על שולחן....
הוא אמר טוב עוד מעט אני זז את אומרת יפה שלום?
אז לא הבנתי למה הוא התכוון...
ואז הוא הסתעל לי לעיניים והבנתי... אמרתי לו ___ אני לא יכולה... אז הוא אמר לי למה?? במבט עצוב 😢
אז אמרתי לו כי.. אני אוהבת אותהה היא החברה הכי טובה שלי... בינתיים רק נשיקה רגילה בפה.. והוא היה ממש מבואס.. אז אמרתי לו תן לי נשיקה אז הוא נתן לי בפה רגילה.. ואז גמני נתתי לווו...
והתקשרו אליו.. ואז הוא אמר לי אז את אומרת לי יפה שלום..? אמרתי לו ___ אני פוחדת... זו תהיה הפעם הראשונה...הנשיקה הראשונה.. ואז נתתי לו יד.. ונפל לי המסטיק ומה זה התבאסתי.. והוא ירק ת'מסטיק גם.. ועזבתי לו ת'יד הרגשתי חרדה פרפרים בבטן היה כמה דקות שלל שקט.. ואז הראש שלי התקרב אליו שהוא בוהה ברצפה והראש שלי מתקרב והוא מריב את הראש מהרצפה מתקרב אליי ואז הנשיקה...והפסקנו שנייה הסתכלנו אחד לשני בעיינים והמשכנו.. סיימנו ואז נשמע הצלצול... ואז הוא אמר לי אוהב אותך..
לא ידעתי עם להיות שמחה או עצובה.. הייתי בהלם... מה עם החברה הכי טובה שליי מה עשיתי????
אוי לא הילה את כזאת מטומטמת איך יכלתת?
לא היה לי לב לספר לה..
אחרי 6 ימים בערך רבתי איתו והוא סיפר לה מה קרה בינינו היא התקשרה לשאול אותי עם זה קרה... ושיקרתי לה.. הכחשתי כל קשר... אני יודעת שהייתי מניאקית אבל אניי אוהבת אותוו
ואנשים אסור לשקר.. אני שונאת את עצמי על הרגע הזה.. אבל ___ אני אוהבת אותךךך





