יש כאן בנות שיש להן מסנגר ומצלמה אם כן.. לכתוב את האימייל בבקשה מתוקות
אני גבר בן 19.. למה שאני אהיה נקבה?
אופפפפפפפפססס....
רגילה שיש פה מלא בנות, נדירים הבנים (אבל הם מקסימיים).
איך קוראים לך?
אם את בת 16 ומעלה... תרשמי לי את המסנגר שלך בפרטי או פה ואת תיראי מי אני
אני בת 17 וחצי... יש לי מסנג'ר-אבל אני לא זוכרת את האי מייל שלי:/
כן..אבל היא לא פעילה- נדפקה.
נו ומה אמרתי? מישהי עם מצלמה...
חש... מילה דפוקה. כאילו מה אמרתי כבר.. מישהי עם מצלמה.. זו בקשה גבוהה מדי?
QUOTE (ninioi @ 11/02/2005) חש... מילה דפוקה. כאילו מה אמרתי כבר.. מישהי עם מצלמה.. זו בקשה גבוהה מדי?
כן!
חחחח ימסכן? זה שאין מצלמה שיכולה לצלם את הזוועה בך אל תוציאי את זה עליי
אחי הסיכוי שתמצא פה מישהי די קלוש..
אבל...אולי ייצא מזה משהו.
:]
בהצלחה אחי
חחח ומה התגובות פה...אפשר לחשוב מה בן אדם רוצה..