לחברה שלי יש יומולדת..
ואני הולכת אליה היום עם המתנה והכל..
ואני לא יודעת מה לרשום לה בברכה..חברה ממש ממש טובה שליי..
בבקשה אםם יש לכם משהו יפה תביאו לי...!!!
חיפשתי באתרים והכל..ולא מצאתי משהו שאני אוהבת..
אז בבקשה תעזרו..
תודה מראש לי שמגיב..
אוהבת המונים שלי!! 😁
הנה משהו...
שאני כתבתי והמצאתי עכשיו...
מקווה שתאהבי
ל-***,
עוד שנה עברה ועכשיו יש לך יום-הולדת,
יום-הולדת לילדה הכי מתוקה שאני מכירה,
יום-הולדת לחברה הכי טובה שלי,
לאחותי התאומה...
שיהיה לך כול מה שאת רק מאחלת לעצמך,
הרבה בריאות וכמובן אהבה,
שכול הזמן תחייכי,
ותצליחי בכול מה שאת רק רוצה
שלך תמיד,
החברה הכי טובה שלך,
שלי
*************************************
מקווה שאהבת...
מקווה שתאהבי... 😕
לחברה הכי מושלמת שיש
יש היום יום הולדת!!
לך שפע ברכות ואחולים אני
מ=א=ח=ל=ת
המון כושר עושר יושר ובמיוחד...א^ו^ש^ר !!!
שכל חלומותייך התגשמו!!
ורק שתדעי את לא לבד
תמיד יש מישהו שאוהב אותך מהצד..=]]
אז אני פה בשבילך לכל דבר שתצטרכי
רק תגידי..ואת לא תצטערי!!
אוהבת אותך מאוד מאוד!!
ושנמשיך להיות חברות טובות!!
אוהבת אותך פולללל
וומזל טוב ע=ד 1200 שנההה!!!
אוהבת המוןןןןן
+++++++++++++++++++++++++++++
מקווה שאהבת..=)
בתאלוששש 😛
יאאא תודה בנוותת..!!!
ממש ממש עזרתן לי...
אוהבת אותכןןן...!!😊
אין בעד מה יפתי,
גם אני אותך
[/B]בקשה בובהה..אנחנו פה תמיד אם את צריכה!!
ושיהיה לה מזל טוב =]]
בתאלוששש 😛 [B]
פששש....
ילדונת בובה ובתאלוש...
אהבתי~1 😊
מאמי ראיתי שכבר עזרו לך אם את צריכה עוד משהו תגידי בובה
ותהני במסיבה נשמה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נשמה אם היא חברה טובה תגידי לה כמה את שמחה שיש לה חברה כמוך...
תעשי כאלה קיצורים ותגידי לה מה את חושבת עלייה וכל מיני..
רק אחרכך תמשיכי בברכה מזל"ט וכאלה...
אם היא לא חברה וואוו טובה תרשמי לה ברכה קטנה...
יש גמכזה אתר שקוראים לו ענת וחברים או משו כזה גמבזה יש...!!