מאמי איך שאני מבינה אותך...
ועזבי הילד הזה לא שווה אותך יש עוד הרבה בנים
ואת תמצאי את מי שטוב בשבילך ולפי מה שהבנתי כבר מצאת אז שיהיה בהצלחה