יפים שלי קודם כל תודה על כל התגובותתת אוהבתותכםםםםםם
פרק 3:
ואז..רועי אמר לי בשקט..בת-אלו'ש..אני צריך לדבר איתך..
אני:טוב רועיקוש..אז נדבר אחרי זה טוב?כי אנחנו מאחרים..הוא:טוב
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
נכנסים לכיתה..אווייישש זה היה כ''כ ברור שהמורה תשאל למה אחרנו..(?)
טוב המורה..אחרנו כי..אחרנו כי המנהל רצה אותנו..המורה:טוב תשבו..
אחרי כמה דקות של שעמוםעפנו לאוטובוס..
תפסנו מקומות אחורייםוהתחלנו לנוסע ולהשתגע..
אחרי שעה-שעה וחצי של נסיעה--->הפסקה..ירדנו מהאוטובוס..
רועי אמר לי"בת-אל לא שכחת שאנחנו צריכים לדבר..."
אני:כן מאמי בוא עכשיו..עמדנו נשענים על מכונית לבנה הוא הסתכל לי בעיינים ואמר לי..
רוצים לדעת מה הוא אמר?זרבבו תגובות..
אהה..ו..סליחה שהפרק קצרצר מדיי...פרק הבא יהיה יותר ארוך מפטיחההההההה..!!
אוהבת!!בת-אלושש





