אתמול דיברתי עם ידיד שלי בט"ל והוא סיפר לי משהו שבחיים הוא לא אמר לי על זה כלום,
למרות שאנחנו מספרים הכול אחד לשני...
הוא התאהב במישהי נוצריה,
והם היו בקשר חודשיים,
הם נפגשו בסתר כי בעדה שלה אסור לצאת עם בנים,
רק עם היא יודעת שהיא תתחתן בסוף עם אותו בן,
אבל לא היו להם שום תוכניות לחתונה למרות שאיך שהבנתי הוא היה מסכים לחלותין להתחתן איתה...
ולא רק זה הם יכולים להתחתן רק עם אנשים בניי העדה שלהם ,
והוא יהודי חצי מרוקאי וחצי תימני,
אז אתמול הוא שלח לה מכתב דרך חברה שלה,
וזה מה שהוא כתב במכתב הזה,
דרך אגב הוא בן 18 והיא בת 15,
עכשיו טפסו אותם ולה לא מרשים לצאת בכלל מהבית
והנה המכתב,
כשהוא הקריא לי ת'מכתב הזה בט"ל אני בכיתי,
"לניבין ,
אני ממש מתגעגע עלייך,
ולא יודע מה לעשות בלעדייך,
את בשבילי כמו אוויר לנשימה,
לא יודע מה קרה...
איך זה כך התגלגל,
אבל בלעדייך אין לי חיים,
אני אוהב אותך בלי שום קשר לעדות,
אני לא מוכן לוותר עלייך,
אני אמות עם לא אשמע ממך משהו...
לא יכול יותר עם המצב הזה,
זוכרת הבטחנו שניהיה תמיד בייחד?,
בכול מצב?,
אז איך זה כך קרה...
אני כול כך רוצה להיות איתך שוב כמו בימים הללו...
בימים שהיינו נפגשים בסתר,
אוהב אותך,
תזכרי זאת תמיד...
גם עם אני לא אחזיק מעמד יותר,
תדעי לך שיש מישהו שאת בשבילו האדם הכי חשוב על פניי האדמה,
שלך תמיד,
תום"
********************************************************************
וואי הייתי נותנת ת'חיים שלי בשביל שזה לא היה קורה 😢
אוי מסכנים
איזה מכתב מרגש.....
יואוו איזה מרגש ועצוב זה 😢 מסכנים..
ומאמי איך רואים שאת ידידה טובה את יודעת איך?
לפי המשפט: "וואי הייתי נותנת ת'חיים שלי בשביל שזה לא היה קורה 😢"
נשמה העצה שלי זה תיהי איתו בזמנים כאלו..
מקווה שהכל יסתדר במהרה מאמי
אמאאאאא הם כנראה לא יודעים מזה חייה ותן לחיות!
אלוהים הם אוהבים אחד את השני איזה מסכנים
תגידי לו שלא יתייאש וילחם על האהבה שלו
יצא עצוב בטירוף אבל מהמם מה שהוא כתב ורואים שזה בא מהלב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יאא מיסכנים!!
הלוואי שהיסתדר להם!!!!!1
הודיה מאמושש אל תבכי!!!!1
הם עוד יהיו ביחדד!!!!!!
תהיי אופטימית..=)
אוהבת פולללל
בתאלושששש
המתוקה_שלך:
ת' חיים שלי,
ובאמת הייתי עושה את זה רק שהוא לא יסבול,
הכול הייתי נותנת בשביל שהוא לא יסבול,
ואני בעצמי יש לי בעיות כרגע בזוגיות,
אבל אני מפנה לו את כול הזמן שיש לי,
למשל עד עכשיו הייתי אצלו,
דיברתי איתו וניסיתי לרומם ת'מצב רוח שלו,
אבל אין שום דבר לא עוזר 😢 ,
אני כול הזמן לצידו,
החבר שלי כבר מתחיל לקנא,
אבל אני מנסה להשתלט על המצב הזה ולא מצליחה 😢
*********************************************
נאפי:
אחות קטנה שלי ת' לך נישמתי,
אני יודעת,
ואני כול הזמן לצידו,
בכול רגע פנויי,
כן תאמיני לי שהשיר הזה אפילו כלום לעומת מה שהוא עובר עכשיו 😢
בתאלו'ש:
ת' חיים מושלמים שלי,
אבל אני לא יכולה,
הוא יותר מידי חשוב לי,
וגם יש לי בעיות עכשיו בזוגיות...
ואני ממש מפחדת 😢
במה יש לך בעיות בזגויות?!?!
שפכייי אני יעזור לך !! מבטיחה!!!
בתאלושששש
מאמי אל תהיי עצובה אין מה לעשות יש מכשולים בחיים
וצריך לדעת להתמודד ולעבור אותם!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
וואייי מאמי שלי תסבירי לחבר שלך
כאילו תסבירי לו מה שקורה עם ידיד שלך
הוא בטוח יבין נשמה ועם הוא כבר יודע
למה את הולכת לידיד שלך כל כך הרבה
אז תגידי לו שאין שום סיבה לקנא לא יודעת נו..
תגידי לו שעם אצל ידידה שלו היה ככה והוא היה הולך עליה
לא היית מקנא והיית מבינה אותו (או שכן היית מקנא?)
טוב בכל זאת מאמי מקווה שעזרתי..
בהצלחה רבה רבה נשמתי חולה עלייך מואההה
בתאלו'ש:
בזמן האחרון אנחנו כול הזמן רבים,
ועכשיו הוא גם התחיל לקנא בגלל שאני רוב הזמן אצל הידיד שלי,
אבל אתמול יצאנו שתיינו והסדרנו את כול הבלאגנים בינינו,
עכשיו יותר שקט והסברתי לו גם מה קורה בקשר לידיד שלי למה אני רוב הזמן אצלו,
והוא הבין אותי והבטיח שהוא יפסיק עם הקנאה הזאת,
ובנתיים הוא מקיים 😁 ,
אני מאוהבתתתתתתתתת בווווווווווווו יותר מידי 😍 הוא כזה מושלםםםםםםםםםםםםםםם !!!!!!!,
ונוסף לכול הוא התחיל גם לעזור לי עם הידיד שלי,
לרומם לו ת'מצב הרוח...
וגם הכיר לו את אחת הידידות שלו,
והולך לידידה של החבר שלי ולידיד שלי לא רע בכלל...
רומן חדש בפתח 😁 ,
למרות שהוא עדיין לא שכח ת'נוצריה הזאת 😉
********************************************************************
נאפי:
אחות קטנה שלי ת' לך מושלמת שלי,
מתה עלייך מוווווואהההההההה!!!!!!!!!
*********************************************
המתוקה_שלך:
המצב כבר הסתדר,
דיברתי איתו והסברתי לו הכול בקשר לידיד שלי ולמה אני אצל הידיד שלי רוב הזמן,
והוא הבין וגם התחיל לעזור לי עם הידיד שלי,
לרומם לו ת'מצב הרוח,
חבר שלי הכיר לידיד שלי את אחת הידידות שלו,
והולך להם דווקא לא רע בכלל...
רומן חדש בפתח... 😍 ,
חחחחחח הוא יכול לפתוח כבר מערכת הכרויות...
איך שאני רואה עד עכשיו ילך לו לא רע בכלל... 😁 ,
ואתמול גם אני והחבר שלי בילינו את כול היום בייחד,
איזה כייף זה היה חבל"זזזזזזזז...
כמו על אי בודד,
ניתקנו ת'פלאפונים בשביל שאף אחד/ת לא יפריע לנו...
ויצאנו מחוץ לנצרת-עילית הסתובבנו בכול מיני קניונים
יופי מאמי 😊
את לא יודעת איך שאני שמחה בשבילכם
בהצלחה גם בהמשך נשמתי
ועם מה אני תמיד כאן לעזרתך
חולה עלייך יפתי מואההה
😢 אוווייי...
הם כאלה מסכנים...אבל חמודים..
אוופפ כלכך חבל לי שהם לא יכולים להיות ביחד...
המתוקה_שלך:
ת' חיים שלי,
מתה עלייך מוווואההההה,
ותדעי שגם אני פה תמיד,
כשתרצי סתם לדבר או כשתיהיה לך בעייה כולשהי,
בכול מצב