כשאהבה נגמרת,
כולם מבקשים להבין.
איך הלך אהוב ליבם,
נגוז ונעלם מעולמם.
ואילו רק אני, יושבת כאן,
מבקשת מהעולם שלא להבין...
מנסה בכוח להכחיש.
מבינה שבחרת בה,
בחרת בה להיות אהובתך.
אינני מספיקה לך
אינני ראויה לך
אך עודני מחכה לך
מחכה שאולי יגיע היום,
שאפילו אם לא תאהב אותי,
אולי עוד תצטרך אותי...
תגיבו!!!!! תגידו מה אתם חושבים!!!!!
זה חשוב לי!!!!
וואוווווווו מאמי שיליי זה ממש יפההההההה תמשיכי לכתוב כפרוניי
לאב יוו 😊))))
דנדוש
זה מושלם יפתי,
את כישרונית בטירוףףףףףףף,
תגידי זה אמיתי?,
זה ניכתב עלייך?
ואיי ממש אבל ממש יפה@@ את כזאת מוכשרת!!!
מאמי אמרתי לך כבר ואני אומרת שוב
את כותבת מושלם בובה מלא ברגש
אהבה כאב ואכזבה אם זה מדבר עלייך
תהיי חזקה ואל תתייאשי הכל יסתדר בובה
תמשיכי לכתוב תמיד
כי יש לך כישרון ענקי
אהבתי מאוד מאוד מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אוייי !!
זה ממש ממש יפה!
באמת! ממש אהבתי
זה עצובי 😢
מקווה שתתגברי..אם זה עליך...
*~ענבל~*
בובה, תמשיכי לכתוב!
יש לך את זה!
זה שיר וורי עצוב..
אני מקווה שתתגברי באמת אם זה עלייך
כמו שענבל אמרה..
תמיד תמיד פה בשבילך!
וווואי בנות אין לי מילים!
איזה מתוקות אתן...........
זה נכתב עליי לכל אלה ששאלו...
תאמת זה לא בא מדכאון או משהו
זה פשוט מלא דברים שהיו לי בפנים בגלל מישהו...
תודההההה!!!!
אתן מדהימות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
😁 😁
אוהבת את כולכן!!
מהמם מאמי
תמשיכי יש לך כישרון
תודה בובות!!!!!
אני עובדת על חדש כבר..
לוקח לי קצת זמן....
ברגע שיהיה לי עוד אחד אני אפרסם!!!!
תודה, התגובות שלכם ממש עושות לי טוב על הלב!!!
😁 😁
יפפפפפפפפההה שלייייי!!!!!!!!
זה מ=ו=ש=ל=ם!!!!
זה כ"כ נוגע לי הכתיבה שלך, זה מעלה לי דמעות על העיניים כל פעם מחדש! 😁
את פשוט מוכשרת ברמות!!!!
אוווווווווהההההההבתתתת המוווווווןןן 😍 😍 😍 😍
אין בעד מה יפתי מתה עלייך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני פשוט אוהבת אתכן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍
ומי אוהב אותך גם?!
כולנווווווווווווווו
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*