רינג רינג רינג..אוף עם השעון הזה..!!כיביתי אותו וקמתי להתארגן..
וואייי שכחתי היום-->טיול שנתי לירושלייםם איזה ליגהה קולולולו חח
שמתי מוזיקה והתחלתי להתארגן..שטפתי פנים שמתי עליי טרנינג סדרתי ת'שיער שתיתי שוקו 😛
ועפתי להסעה של הביצפר..
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
נו מה איפה האוטובוס הזה..?התיישבתי על הכסא כולי מבואסתתת!!אווף איפה טל?למה היא עוד לא באה?!
משעמם לי לבדד חח!!ורועי..איפה הוא המושלם הזה שיליי ?הוא בא לטיול בכלל?
התקשרתי לטולטול ..אני : נו מה טל איפה את?
טל:הנה מאמי עכשיו אני יוצאת מהבית..תחכי לי בתחנה..אני:טוב כפרה זריז..משעמם לי חח בייושש..טל:בה ביי
+*+*+*+*+*+*
יש סופסוף באתת נתתי לה שיקה וחיבוק והתיישבנו...
אני:אוף טלוש איפה רועי?ראית אותו בדרך או משו?
טל:אמ...לא כפרה..
אוווףף..
שמתי ת'ראש על טולטול וכסיתי ת'פנים כי השמש סנוורה אותי חח..פתאום אני מרגישה שמישהו בא נתן לי נשיקה במצח הרמתי תראש ואת מי אני רואההההההההה?????!!!!?!?!?
רוצים המשך?תזרימו תגובותתתתת!!!!..
אוהבתותכם פווול יפים שליייי..
בת-אלוששש
נראה מעניין מאוד...(:
המשךךך....!!
שלי כפרה תודהה מאמיייי..אוהבתותך פווול
אנשים זה לא הולך ככה..!!
דווקא ספור די מעניין לדעתי..ואם לא יהיה תגובות-->אתם מפסידים ..חבל 😊
אז זרבבוווו תגובותתת!!
אוהבת את כולכםםםםםםםם
בת-אלוששש
ואת מי את רואה??
סיפור יפההההה.. שימי המשך...
אוהבת*-*אולוש*-*
ואת רואה את רועייייי!!!
המשךךך
ניראה סיפורר ממש יפה!!
אוהבת פולללללל
נ.ב..
יש לך שם יפה 😊
בתאלוששששש 😛
ניראה מענייןןןןןןןן !!!!!!! 😁
שימי המשך מאמי..
נשמות שיליייי..תודה על התגובות..מגיע לכם המשך ותקבלו אותווו...
חולה עליכםםם אז הנה לכם פרק 2 :::
הרמתי ת'ראש ואת מי אני רואה????
אוראלוששש..!!איזה כייף גם הוא בא לטיווול..חייכתי אליו..נשיקה-חיבוק לי..נשיקה-וחיבוק לטלוש..והתיישב אתנו..
טל:חח מזה ..אשכרה 1+2=3 חח יאללה שיבואו כולם..
אוראל:הנה רק דברת .. ואז נופר גלית רועי אודי לי באו..יאללה אודרוב לכולם נשיקות..אייווווה הנה האוטובוסס..סופסופ..עלינו לאוטובוס..המושבים מאחורה היו ריקים..התיישבנו שם והמשכנו לנסוע..
לא שמתי לב בכלל--->רועי ישב לידי 😊 !!
ניסיתי לשחק אותה לא מתייחסת אליו..הנה עוד תחנה עצרנו..כולם עולים (מהחבר'ה שלנו::: )
קורין רונה הדר לינוי ואביתר..ישבו לידנו..אחרי זה ירדנו בתחנה של הביצפר המשכנו לבית ספר ואז...
רוצים פרק שלישי?..אז תלחצו על "הוסף תגובה" ותזרימו הודעות חח אוהבתותכםםםםםם
נשמות שיליייי..תודה על התגובות..מגיע לכם המשך ותקבלו אותווו...
חולה עליכםםם אז הנה לכם פרק 2 :::
הרמתי ת'ראש ואת מי אני רואה????
אוראלוששש..!!איזה כייף גם הוא בא לטיווול..חייכתי אליו..נשיקה-חיבוק לי..נשיקה-וחיבוק לטלוש..והתיישב אתנו..
טל:חח מזה ..אשכרה 1+2=3 חח יאללה שיבואו כולם..
אוראל:הנה רק דברת .. ואז נופר גלית רועי אודי לי באו..יאללה אודרוב לכולם נשיקות..אייווווה הנה האוטובוסס..סופסופ..עלינו לאוטובוס..המושבים מאחורה היו ריקים..התיישבנו שם והמשכנו לנסוע..
לא שמתי לב בכלל--->רועי ישב לידי 😊 !!
ניסיתי לשחק אותה לא מתייחסת אליו..הנה עוד תחנה עצרנו..כולם עולים (מהחבר'ה שלנו::: )
קורין רונה הדר לינוי ואביתר..ישבו לידנו..אחרי זה ירדנו בתחנה של הביצפר המשכנו לבית ספר ואז...
רוצים פרק שלישי?..אז תלחצו על "הוסף תגובה" ותזרימו הודעות חח אוהבתותכםםםםםם
אוף נווווו למה כאלה קצריםם??? 😠
אני מתחח..חחח 😁
יאאלההההההההההההה המשךך!!
למה כזה קצר??????????
תעשי ארוך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😁
חחח שירוש המשפט שלך מפריע לי מלאכים לא חוזרים אדמה....חיחיחיחיי 😊
אוהבת המונים אלה.
למה קצר..?? תעשי המשך ארוךך..!!(:
סיפור מהממםם..!!
המשך דחוףף!!
סיפור יפה
שימי המשך..
אוהבת*-*אולוש*-*