ארוך.... אבל בבקשה תקראו.... תראו מה אני עברתי בשביל אהבה..!
היי שמי שירטל.
ילדה רגילה בכיתה י'.. רזה שיער שחור בין המקובלות בשכבה.
אמא העירה אותי בוקר כמו בכל בוקר(לצערי) כדי ללכת לביצפר.
בדרך נפגשתי עם החברה הכי טובה בעולם-חן!!!
היא תמיד הייתה לידי ברגעים הקשים והמשמחים עזרה לי בכל מה שהייתי צריכה.בדרך דיברנו על יניב... חבר שלה .. וידיד בין ההכי טובים שלי.הגענו לביצפר והדר קפצה עליי בנשיקות ולחשה לי :"תגידי ראית את המושלם החדש ביא'?"
אני :"לא .. אני רק עכשיו הגעתי .. אם תתני לי לנשום אז אני אראה אותו בובה.. חיחיחחי חולה עלייך"
נכנסנו למבנה עצמו כולם התנפלו עליי בנשיקות ואז אני רואה את יניב... הוא התקרב עלינו ואמר :" מה שלום המושלמות שלי היום בבוקר?"(הוא התכוון אליי ואל חן) ואז הוא נתן לי נשיקה ונתן צרפתית לחן..!
ואז הסתובבתי... ראיתי אותו ... שיער שחור,קוצים,חולצה שחורה צמודה,וג'ינס... הקיצר מ=ו=ש=ל=ם!!
חן ויניב הסתכלו עליי כי אני פשוט הייתי מהופטנת מהיופי שלו....
חן: כדור הארץ לשירטלוש!!!
ואני כזה כמו מתוך חלום:מ...מה קרהה לךך?
חן: לי כלום.. מה קרה לך בובה?
אני: לא קרה כלום אני פשוט מהופנטת מהיופי של הילד החדש.. שאגב לא 'דעת לאן הוא נעלם...
חן: אהם אהם....
ואז אני שומעת מאחורה קול כזה מתוק:את יכולה לקרוא לי תום!
אני: (נבהלתי) אהה.. טוב אין בעיה נעים מאוד....
והלכתי משם .. כל כך מטומטמת ..שכחתי להציג את עצמי... לא נורא יהיו עוד הזדמנויות בעתיד.
כל היום חשבתי עליו... לא הקשבתי למילה ממה שכל המורות חירבשו שמה...באותו יום ראיתי אותו שכל הפקצות סביבו... ממש קינאתי... לא פייר אני זו שצריכה להיות שמה... שהוא יחבק אותי.. שידבר איתי.. לא איתן... 😢
וככה עבר חודש שלם.. אני אהבתי אותו אבל ידעתי שהוא לא ישים לב אליי..
חברות שלי ניסו לעודד אותי... שאני אמצא את האחד שיתאים לי ויאהב אותי באותה צורה כמו שאני אוהבת אותו...
ואז אמרתי להן ..: הוא האחד שלי .. אם הוא לא יאהב אותי אני לא רוצה שמישו אחר יאהב אותי..
כל הניחומים האלה לא הצליחו ... תום פשוט לא יצא לי מהראששש!!
אחרי חודש וחצי הייתי בבית .. במיטה שקועה במחשבות כמובן עליו...שמעתי מוזיקה..
ואמרתי לעצמי...:שירטל את חייבת לשכוח אותו.. חייבת! את לא יכולה לבלות את כל היום במחשבות על מישו שאפילו לא שם עלייך.
זו הייתה אמא ... מלמטה: שירטלוש מאמי בוא לאכול.
אני: כן אמא שנייה אני יורדת ...
ירדתי לאכול... בקושי אכלתי והיתי כ"כ מוטרדת.. אמא הבחינה שעובר עליי משהו...
אמא: שירטלוש מה עובר עלייך מתוקה?
אני : כלום אמא .. אני סתם מוטרדת מהלימודים.!
אח שלי (גדול ממני): עלקק לימודים – אמא זה התירוץ החדש למי שמאוהב... לימודים .... והתחיל לצחקק..
אני: נו אז מה ? מה איכפת לךך?
עזבתי את האוכל ורצתי למעלה...
לא היה לי כוח לכלום ולאפ'חד...
אמא דפקה בדלת ושאלה אם היא יכולה להיכנס ואני עניתי לה בחוסר חשק: כן בואי כנסי אמא..
היא שאלה אותי מה קרה לי .. סיפרתי לה את כל הסיפור עם תום.
אמא: אל תדאגי יפה שלי ... הכול יסתדר בסוף את תראי..
אני: לא אמא! כלום לא יסתדר... תום בחיים לא ישים עליי..! בחיים!
(בשלב הזה התחלתי כבר לבכות...)
אמא... את יכולה להשאיר אותי לבד? ביקשתי ממנה
אמא: כן מתוקה .. לילה טוב... ואל תחשבי עליו יותר...
אני: לילה טוב... אני מנסה לא לחשוב עליו אבל הוא לא יוצא לי מהראש..!
אמא יצאה מהחדר .. ואני כמובן עם המחשבות שלי.. חשבתי עליו.. ואז נרדמתי..!
ואז התעוררתי לבוקר חדש... הבוקר ששינה את ה-כ-ו-ל!
הגעתי כמו בכל בוקר לביצפר ויניב בא אליי בריצה...
יניב: בובה הוא אוהב אותך אני כמעט בטוח בזה 99%
אני: יניב על מה אתה מדבר? מה אתה נורמלי? מזאת היציאה הזאת?
יניב: שמעי שירטל.. אני מדבר על תום.. הוא אוהב אותך..!!
אני: מה אתה שפוי? מאיפה אתה יודע בכלל?
יניב: אני פשוט יודע.. זוכרת שיש לי אחות ביא'?
אז היא בכיתה של תום... והיא אמרה שהוא אמר לה שהוא אוהב מישי שהוא הכיר ביום הראשון שלו בביצפר! זאת בטח את!
אני: יניבוש נשמה.. תודה שאתה מנסה לעודד אותי אבל הוא לא!
ביום הראשון הוא הכיר מלאאא בנות.. מאיפה לך לדעת שזאת אני?
יניב: ככה אני יודע שזאת את .. את עוד תראי שצדקתי!!
ואז הוא הלך...
עברנו 4 שעות סופר משעממות ואז הגיע סוף היום..!!
היום האחרון... היום האחרון שחשבתי עליו... החלטתי לקחת את עצמי ביידים ולהפסיק לחשוב שהוא אי פעם יהיה שלי!
החלטתי לצאת ולהכיר בחורים חדשים-להכיר אהבה חדשה ולהוציא מהראש פעם אחת ולתמיד את ת-ו-ם!
קבעתי עם חברות שלי וידידים שלי לצאת לעיר... ושהידידים שלי יביאו חברים שלהם .. אני חייבת להכיר בחור חדש!
הגיע היום בו היינו אמורים לצאת.. חן באה אליי...
לבשתי ג'ינס וחולצת סטרפלס ורודה עם לבן..
התאפרתי בגוונים של וורוד... שמתי נעליים ספורט לבנות סידרתי ת'שיער... ויצאתי..
הגענו לפארק שבו קבענו להיפגש...
היו כמה חברים של ידידים שלי וחברות שלי.!
לא ממש התלהבתי מהם .. היה שם אחד ממש חמוד... לא חתיך כמו תום... אבל חמוד.!
הוא בן דוד של יניב.... הלכתי אליו.. אמרתי לו.. נו יניב מה יהיה איתך? אתה מביא לפה חברים ואפילו לא מציג אותם? חיחיחיחיח
יניב: כן בטח.. תכירי זה בן דוד שלי ..גיא..!
אני: גיא נעים מאוד.. שירטל..
גיא: גיא יא חרא... בחיים לא אמרת שיש לך ידידות כ"כ כוסיות.!
אני התחלתי להסמיק..!
גיא לקח אותי לצד כאילו לדבר איתי... נהינו ידידים טובים..!
הגיע הלילה.. ואני הייתי צריכה ללכת הביתה.. אז גיא התנדב ללות אותי הביתה.!
אז אמרתי לכולם שלום והלכנו... בדרך גיא אמר שהוא נדלק עליי חזר ושאל אם אני רוצה לנסות איתו משהו..!
אמרתי לו שאני צריכה לחשוב על זה כי בכל מקרה.. רק הכרנו אז..
מה שלא אמרתי לו זה שאני עדיין אוהבת את תום ולא יכולה להפסיק לחשוב עליו..! את זה שמרתי לעצמי.. לא רציתי שהוא יפגע ממני על ההתחלה.!
הוא נתן לי נשיקה חטופה על השפתיים ואמר לי לילה טוב מתוקה..
אחרי כמה זמן... לא שכחתי עדיין את תום... ואז אני שומעת טלפון... אני מרימה ואומר הלו מעבר לקו היה קולו של גיא
גיא: מה קורה מתוקה?
אני: הכול בסדר מאמי מה איתך?
גיא: גם אבל את יודעת כבר עברו 3 שבועות ואני רוצה כבר תשובה..
אני: כן.. אני יודעת.. אולי תבוא אליי... יש משו שאתה חייב לדעת..!
גיא: טוב מאמי אני הולך מתקלח מתלבש ובא אלייך..
אני :טוב יאללה ביי
גיא: ביי בובה.!
אני ידעתי שאני חייבת להגיד סופסוף לגיא מה אני מרגישה לתום.. אני לא רוצה סתם לרמות אותו...
אחרי חצי שעה הפעמון בדלת צילצל... וירדתי לפתוח ת'דלת!
גיא: כהה בובה הנה אני פה.. מה קרה?
אני: גיא מאמי.. אתה רוצה לשתות משהו?
גיא: לא עכשיו אני לא צמא... תגידי מה רצית?
אני: גיא בוא שב ואני אגיד לך..
הלכנו והתיישבנו ואמרתי לו
אני: גיא תראהאני לא יודעת איך להגיד לך את זה..
אתה ילד ממש נשמה.. וחתיך.. כל בת תידלק עלייך..
ואז הוא חתך את דבריי
גיא: כל בת חוצממך?
אני: אם אני לא הייתי כ"כ מאוהבת גמאני הייתי נדלקת עלייך ואוהבת אותך..! אבל אני פשוט לא יכולה.. אני ניסיתי לשכוח את תום אבל אני לא הצלחתי.. פשוט לאא.!
גיא: תראי מאמי אני מבין אותך..! אנחנו יכולים להישאר ידידים...?
אני: כן בטח מאמי..!
גיא: טוב בובה אני חייבת לעוף אמא שלי מחכה לי היא רוצה שאני אצא איתה לקנות בגדים למסיבה שלי..
אני: איזה מסיבה
גיא: אהה יוו איזה טמבל שכחתי להגיד לך.... יום שישי- יש לי יומולדת.. ב 10 בבית שלי..מחכה לך בובה..!(מסיבה שאגב הפסדתי.. עוד תראו בהמשך למה)
אני: בטח שאני אבוא
גיא: טוב מאמי.. ביי!
אני :ביי!
סגרתי ת'דלת והלכתי לישון.. כבר היה 9.30 בלילה.!
כאב לי הראש והייתי חייבת לנוח.!
יום אחרי זה הגעתי לביצפר ושוב... לא קרה שום דבר מעניין..
שוב.. היה היום שבו שנינו סיימנו בשעה רביעית..!
הגעתי לשער... ואז שמעתי מאחוריי
שירטל חכי שנייה.. ידעתי שזה היה תום הכרתי ת'קול שלוו
יצאתי מהביצפר וחיכיתי ליד השעה..
ואז הוא בא אליי..
תום: תגידי יש לך חבר?
אני : לא מאמי ולך?
תום: לא אין אבל נדלקתי חזק על איזה אחת
אמרתי אהה.. והלכתי לחצות ת'כביש...
חשבתי על מה שתום אמר לי עכשיו ולא שמתי לב שמכונית בדיוק עוברת.. הכול קרה בשנייה... בשנייה הזאת שמעתי את תום צועק:
שירטללללללללל לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!!!!!!!!!
ואז בוםםםםםםםםם
בשנייה מצאתי את עצמי זרוקה על הכביש.. נאנחת מכאבים... נזרקתי 5 מטר מהמקום שבו הייתי.. עדיין הייתי בהכרה...
תום בא אליי ואמר...את לא יכולה לעזוב אותי עכשיו.. לאא את לא יכולה לעשות לי את זה..
אמרתי לו את השלוש מילים הכי מתוקות בעולם: א..נ...י... אוהבת .. אותך..! ואז איבדתי את ההכרה...
לפי מה שאמרו הרופאים הייתי בתרדמת חודש וחצי..
חודש וחצי שבו תום המשפחה והחברים כ"כ דאגו לי..!
הייתי פעמיים במוות קליני והצליחו להחזיר אותי לחיים..הנשימו אותי כי לא יכולתי לנשום בעצמי... סיוט אחד גדול!
כשפתחתי את העיניים ראיתי את תום לידי ושמעתי אותו בוכה ואומר: שירטלללללללללל את חייבת לקום... חייבת!!! את לא יכולה לעזוב אותי!! את החיים שליי!! כ"כ סבלתי כי חשבתי שאת לא אוהבת אותי.. אבל אמרת שכן.. אז אל תעזבי אותי.. אנחנו נוכל להיות מאושרים..!
ואז לחשתי...: גמאני אוהבת אותך...אני אוהבת אותך יותר מדי מכדי לעזוב אותך!! אתה תצטרך לסבול אותי עוד הרבהה זמן..! וציחקקתי..!!
הוא הסתכל אליי המום.. כאילו לא מאמין מה קרה עכשיו...
הוא הוריד לי ת'מסכת חמצן ונתן לי נשיקה כ"כ מתוקה..! והציע לי חברות... אמרתי לו שכן.. אני רוצהה להיות חברה שלוו!!
הוא התחיל לספר לי עד כמה הוא דאג לי ועל זה שהיה לידי כל הזמן...
אחרי שבועיים השתחררתי..! הרופאים אמרו שזה היה נס שיצאתי מהמצב שבו הייתי שלא הרבה מצליחים לצאת מהמצב הזה בשלום.!
אבל אני הצלחתי..!😊
הכול עבר פשוט ... שנה של אהבה... אחרי שנה... הוא לקח אותי למסעדה(לא פעם ראשונה אבל הכי מיוחדת) ושם הציע לי נישואים..
הסכמתי..!
אלה החיים שליי... אני עומדת להתחתן עם תום...
כל השמות בסיפור בדויים...
אבל בכל מקרה אני אגיד את השמות... לחברה הכי טובה שלי קוראים בר... לחבר שלי (תום מהסיפור) קוראים מאור.. לי קוראים דורית... ולכל השאר קוראים איך שכתוב למעלה!!
וזה כל מה שאנחנו עברנו כדי להבין כמה שאנחנו מאוהבים..!
עכשיו ברוך השם אני בריאה...
זהו...
אוהפתותכם..
דוריתוש..!!





