[/B]תשובות אחרות?!
תנו תגובות!!!!!
בתאלושששש[B]
[/B]אני למשל הייתי מעדיפה לצאת עם מקובל...אבל שיהיה חמודד..ולא ירצה רק...........
מה אתם?!
בתאלושששש 😁 [B]
אני הראשון, חנון אבל חמוד!
כי מה אכפת לי אם הוא חנון? זה בכלל לא מעניין אם הוא 'חנון' או 'מקובל'!
אני בכלל לא חושבת שיש כזה דבר!
רק עם ילדים קטנים כאלו... עד כיתה ט' גג זה עובר המקובלים... כל אחד בחיים שלו!
וחמוד הוא חייייייב להיות😊
אמממ...שום תשובה....כי חנון הוא לאו דווקא אחד לא מקובל....וחנון זאת גם תכונת אופי-לא? אז לא הייתי יוצאת עם חנון כי זה לא כ"כ הטעם שלי אחד כזה =\ אבל הייתי יוצאת עם אחד חמוד ולא מקובל- בהחלט חחחח כי לא אכפת לי העיקר שהוא מוצא חן בעיניי מה גם שתואר "מקובל" ו"לא מקובל" זה כ"כ ילדותי
מואהההה ג'ויה
אני גם חושבת כמו ג'ויה...