אמאאאאאאאא איך אנשים שופטים אנשים אחרים ממש יש אנשים חסרי
לב אמאא איזה סיפור מרגש הוא עצוב בגלל מה שעשו לעידו אבל שמח
בגלל שהיו לו את החברים האמיתיים שלו!
אהבתי מאוד מאמי תודה שהבאת לנו אותו!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מרגש ביותר!!!
זה כ"כ יפה פשוט ואמיתיי.....אהבבתתי מאודדד...
חברים זה דבר נפלא ללא ספק...
אני חושבת שעדיף חבר אחד ממש טוב מאשר הרבה חברים פחות טוביםם...
שמחחחח שנהנתם נשמות והבנתם את מוסר ההשכל לא שאני יורם אבל עדיין אני עכשיו מזה עשיתי סוויץ' במוח חבל לכם על הזמןןןן
(ד"א אני מירושלים בן 15)
יאאא איזה סיפור יפה..
ובאמת יש לו מסר..
אנשים:
אין כמו החברים, תהנו איתם עד הרגע האחרון!!
אוהבת HERMOSA
גם אני מכיר....סיפור ממש נחמד 😊
באמת לבכות.......
ממש אין לי מילים.....................
זה כל כך יפה!!!