לא אני יודע איפה לשים אבל תראי מה יוצא לי כי אני לא יודע איפה שמים תimg הזהאני יביא לך כתובת שימי לי תimg ואני ישים אותה אצלי בכרטיס אישי הכתובת למטה איפה שאמור להיות חתימה
אה ואת גם יכולה להתחיל לא להתייחס אליו תתעלמי ממנו הוא מתקשר תמציאי לו כול מיני דברים לאט לאט זה יעבור לו והוא ירד ממך
חחחחחחחחח תודה מותק...
אמרתי שהתעלמתי..ובאמת עשיתי הכל...
אבל מה עכשיו.?!?!..כשזה לא מפסיק???
ובקשר לחתימה..אני יעשה את זה מחר סבבה?!?!?..
אני פשוט מתה מעייפות...ועוד יש לי מבחן ענק ומגעילללללללל מחר...
אה טוב בהצלחה מאמי ותעלמי ממנו אל תדברי איתו הוא בא אליך לדבר איתך אל תתיחסי אליו או שתקומי ותלכי ואני מרחם על הילד הזה לא בגלל על הדברים שהוא מדבר מזג האויר וכול החרא הזה אכפת לו ממך אבל לך לא אכפת ממנו
הופה הופה הופה..לא אכפת לי ממנו?!?!....
ברוור שאכפת לי...בגלל זה אני לא רוצה לפגוע בו מן הסתם...
הוא כמו כל ילד אחר בשבילי מבין?!?!?..אבל זה לא אומר שלא אכפת לי..!!
אני אוהבת מישהו אחר...לא אותו...
קיצר נדבר איתך מחר...
בדרך אגב-ממזזלל טטוובב על החודש ביחד..!!!..חחחח..
תודה על העזרה...!!!!!!!!
גוד נייט מאמושים....=]]
גם לי היה משהו כזה ילד אחד כל שניה קרא לי לצד עקה אחרי
מה שאת לא רוצה אז ביקשתי מהידיד הכי טוב שלי שיהיה חבר שלי
כזה יאנו בדוגרי לכמה ימים יאאאאאא איזה באלגן היה שם הלכתי אמרתי
לילד הזה שיש לי חבר ואני תפוסה אז באי סי תמיד כתבתי לו איזה חתיך
חבר שלי וכח זה והוא יתחיל לא נכון הוא מכיער יתחיל מזה לקנא ואז הלכתי
ספרתי לידיד שלי יותר נכון חברה שלי ספרה שהילד הזה קלל אותו וכל
השטויות קיצר הידיד שלי בלי הרבה לחשוב הלך לבית צפר אסף חברים
הלך אל הילד הזה מעך אותו על הלוקרים ואמר לו שאם עוד פעם אחת הוא
יגע בחברה שלו (יאנו בי לקח רציני הילד) הוא יפוצץ לו את הצורה הילד
נבהל ויותר לא מתקרב אלי חחחחחחחחחחחחחחח אני יודעת שזה פוגע
קצת אבל זה עדיף מאשר שירדוף אחריך.. 😊
חחחחחחחחחח פוגע "קצת"...
ויש לי חבר בעיקרון...והוא יודע את זה...
זה הדבר האחרון שיפחיד אותו...!!
אין הוא ילד שקשה לטפל בו...חחח
ממש ממש ממש תודה בובה..
Jחחחחחחחחחחחחחחחחח מיבנה אותך רצח
גם לי זה היה..
אבל פשוט לקחתי את הילד לשיחה אמרתי לו הכל ולאט לאט הוא התחיל כבר להבין ולקלוט
למרות שלקח קצת זמן אבל לפחות הוא הבין
בקשה נשמה מקווה שעזרתי מואאההההה