[B] אני לבד.. בודדה.. בלי אף אחד..
כל מי שאהבתי.. הלך עם אחרת..
מעולם לא קיבלתי את מי שרציתי...
מעולם לא קיבלתי מילה חמה ממישהו אוהב..
מעולם לא קיבלתי ליטוף ממי שקיוויתי..
מעולם לא החזקתי ידו של אהוב..
תמיד אהבתי מישהו
תמיד אהבתי יותר מאחד
תמיד מצא חן בעיני מישהו
אז למה לא היה לי אף אחד?
האם ה"מעולם" הזה יגיע?
למה כל כך כואב לי שכולם סביבי אוהבים ומאושרים?
תמיד אשאר לבד?תמיד? בלי אף אחד?
איך כובשים ליבו של אחר? ליבו של אהוב?
זה לא שיר שהתאמצתי לכתוב...
זה לא סיפור אגדות על נסיכה ונסיך...
זה לא משהו שהעתקתי מפרטים של מישהו..
זה פשוט משהו שהייתי צריכה לכתוב..להוציא..
אולי זה יעזור..אולי זה לא..
אולי זה יצחיק אתכם...אולי יעציב...
אולי בכלל אף אחד לא ירצה לקרוא את זה..
אבל זה לא משנה..אף אחד לא יוכל לעזור לי
נולדתי בודדה וכך אמות
תודה





