אחותי הגדולה מבואסת בגלל בחור מגעיל
שלא התייחס אליה יפה.
אני הולכת אליה היום בניסיון
להוציא לה את כל הקשקושים מהראש
והקיצר אני לא יכולה לבוא בידיים ריקות, נכון?
קיצר, אני ממש חייבת עזרה
מה כדאי להכין לה?!
תביאי לה שוקולדים עטופים בכל מיני צורות
ובכל שוקולד תשימי עליו פתק כאילו תדביקי
למשל בלב תכתבי "שאף פעם לא תדעי כאב"
בריבוע תכתבי: "תמיד תהיי שמורה בליבי"
במשולש תכתבי: "תמיד תחייכי"
דברים כאלה נשמה מקווה שעזרתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה רבה רבה!
ממש עזרת לי!!! 🙄
אממ אין לי כלכך מה להציע :\
אבל אולי תלכי לשם עם דיסק טוב תשמעו ותתחילו לרקוד תשתגעו תשכחו מהכל חחח
סורי זה מה שיצא לי..חח
לדעתי נפי צודקת..............
אההמ תקני לה קופסא עגולה ותציירי עליה סמיילי ענק ומאושר(:
ואז בפנים תקני ת'עדשים שיש עליהם סמיילים..
ותמלאי אותם בקופסא...
ואז תרשמי לה..
תחייכי כי החיוך שלך יושב עלייך פשוט עשר!!!
או.. החיוך שלך שווה זהב!!!
או...גם אם את עצובה תמשיכי לחייך כי מישו עלול להתאהב בחיוך שלך!!(:..
*ד"א חלק מהרעיון הזה הוא של שובבה מאהבה בפורום(:..
מקווה שעזרתי מואאאאאאאאאאאאאה(:
ותגידי לה שתמשיך לחייך לא משנה מה כי אף אחד לא שווה את זה שהיא תהיה עצובה!!
(: smile(: