מוקדש לאחד והיחיד שלי,
לחיים שלי:
מסתכלת בעייניך הנוצצות,
ורואה אותנו מחובקים,
מסתכלת אליך,
ומבינה שאתה האחד והיחיד,
כששפתיך נוגעות בשפתיי מבינה שאותך אני רוצה וארצה תמיד,
רק אתה מעלה לי חיוך על הפנים,
רק איתך יכולה להמשיך לחיות...
בלעדיך זה נצח...
בלעדיך אין לי חיים,
כי אתה בעצם החיים שלי,
כי אתה הסיבה לעייני אשר נפתחות כול בוקר מחדש...
הסיבה המתוקה שלי,
הסיבה היחידה
***********************************************************
איך?!,
הקראתי את זה למושלם שלי והוא אהב את זה רצח,
אבל אני רוצה לדעת גם מה אתם/ן חושבים על זה...
זה מה שיצא לי מהלב
😍





