ידיד שליי שנראה לי שאני מתחילה להתאהב בו עובר לגור בארצות הברית לתמידד😢
מה אני עושה אתמול דיברנו 3 שעות בטלפוןן
נראה לי שגם הוא אוהב אותי אני לא רוצה להתחיל להתאהב בוו 😢 כל הזמן הוא רדף אחרי ועכשיו שהוא עוזב אני מרגישה כזה מועקההה 😢
אווייי מאמי ככה זה החיים.. אבל גם אם הוא עובר לארה"ב את תמיד תוכלי לשמור איתו על קשר..
אל תדאגי הולך נסיך בא מלך.. ואם הוא ממש חשוב אל תתנו למרחק שבניכם להפריד את האהבה שלכם... ותשמרו על קשר..
דורוש
בובה שליייייייי...
לא קרה כלום...בעצם כן קרה...אבל תשמרו על קשר..!!!
אם אתם עדיין לא בטוחים שאתם מאוהבים אז זה לא כזה נורא...
אתם תתגברו וכל אחד ימשיך עם האהבות שלו..
תשמרו על קשר..באימייל..בטלפון...
ויהיה בסדר..!!
אוהבת..עדי
אין לך עתיד כאן
פשוט תשכחי אותו...אין לי ברירה פה.
תבלו ביחד את הזמן שנשאר,אבל תפנימי שהוא לא יהיהי איתך...
ואל תפתחי רגשות כי תוכלי ת'לב על זה אחר"כ שהוא ייסע.
תודה על העצות..
מקווה שאני יוכל לעצור את עצמי
חולה עליכםם מואהה
אמאאאאאאא עדידו'ש מאמי כמה שאני מבינה את מה שאת מרגישה בובה
גם לי היה ידיד שעזב לתמיד לארצות הברית למרות שלא אהבתי אותו כאהבה בין חברים
אבל אהבתי אותו מאוד כידיד והוא לא יחזור אף פעם 😢
יפה שלי תהיי חזקה אני בטוחה שאת תשכחי אותו עם הזמן
בינתיים תהני איתו עד שהוא טס ותרימי את הראש
הכל קורה בגלל שזה מה שהיה צריך לקרות
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איזה מאמיי
אופהה אני לא רוצה שהוא יעבורר לגור שם..
אני רוצה להציע לו חברות כדי לנצל את הזמן עד סוףף השנה..
אבל מצד שני אחר כך יהיה לי ממש קשה..
וגם אני יודעת שאם הוא לא יסכים ננתק קשר..
כי כבר כמה בנות שדאמרו לו שהן אוהבות אותו הוא ניתק איתן קשר..
ככה הוא..
אופהה מה לעשות 😢
מאמי את חייבת להיות חזקה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי אצלי קרה אותו סיפור רק שההיפך אני עזבתי ולא הוא
אבל אני בקשר אם כל החברות שלי אני בקששר איתו
אני בקשר אם כולם ובחופש הגדול אני יטוס לבקר
אז לפני שבוא יטוס תספרי לו שאת אוהבת אותו תבפרי לו את כח מה שאת מרגישה
זה יעזור ותבלו כמה שאפשר יותר ביחד ואז תהיו בקשר דרך האי סי טלפון
בהצלחה מאמיי 😊