עושים לי הטרדות בטלפון כבר מיום שישי שעבר!
הוא מתקשר אליי ב-6 בבוקר בשביל להגיד לי שהוא מאונן
הוא לא מפסיק להטריד ולהתקשר.. זה מתחיל להימאס עליי!!
איימתי עליו שאני אזמין פירוט שיחות וככה אביא ת'כתובת שלו (וזה אפשרי)ואז אני אלך אליו ויפוצץ אותו במכות!!! ואז הוא נבהל ולא התקשר יותר ב-6 בבוקר.. אבל המשיך להטריד אותי רגיל.
אני מתחילה לשקול ללכת למשטרה עם זה..!!!
מה עוד יש לעשות כדי לגלות מי זה?
אגב.. יש לציין שזה פלאפון חדש שקניתי ואין אותו להרבה אנשים..
ביום שקנו לי ת'פלאפון.. זה היום שהוא התחיל להטריד
מה את תפוצצי אותו מכות? לכי עם זה למשטרה, יעשו לך כזה שמסיר מספרים חסומים, יגלו מי זה ויענישו אותו!
אני גם חושבת שתלכי עם זה למשטרה
יש גבול לכל תעלול וזה צריך להיפסק!!!
מסכימה עם כל התגובות שמעליי!!
קודם כל ההורים שלך צריכים לדעת מזה..!!
אחר כך תלכי איתם (!!!!!!!!!!!!!!) למשטרה ותתלונני...
כמה זמן זה נמשך.????
מה הוא אומר לך? זה קול מוכר?
ואם זה נמשך הרבה זמן אז כן ללכת למשטרה.. ואם זה קרה באותו יום שקנית תפלאפון זה יותר מפחיד..
תגידי לו שהתלוננת...(ואל תלונני)אם הוא ימשיך
תתלונני,אין הרבה בררות..או שתערבי את ההורים שלך ושתדעי שהוא מדבר תביאי לאבא שלך לדבר,זה יכול להיות מצחיק...
:]
מקווה שעזרתי..
תלכי אליו הביתה ותתני לו מכות הוא סתם ילד מחשבים בן 14 אל תעשי סיפור
רק ככה הם לומדים
חח חמודים איך נכנסתם לזה
הוא מתקשר אליי קבוע כל יום בשעה 2 וחצי בלילה!!!
אני אגיד להורים שלי... היום.
אהמ.. זה נמשך מיום שישי שעבר וכן זה קול מוכר!! אני לא מצליחה אבל לזהות מי זה.
וזה מאוד מפחיד.. כאילו מי כבר יודע ת'מספר?!
ילד פלא- כבר איימתי עליו במיליון דרכים.. הוא פשוט לא מתייאששש.
אלי- אם אני אדע ת'כתובת שלו אני אלך להרביץ לו.. בינתיים זה בעיה לגלות
איזה חוצפן אלה אנשים ממש חסרי חיים!!
תלכי עם זה למשטרה ותערבי את ההורים שלך נשמה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*