אני נכנסת לחדר
אתה שם, יושב,
יפה כמו תמיד
ממש כמו שזכרתי אותך.
אתה מביט בי
אבל מיד מפנה את המבט
שנינו מנסים שלא להראות
את מה שהיה,
את מה שלא היה,
את מה שיכול היה להיות...
מנסה בכוח לא לצעוק,
שלא תראה לי בעיניים
איך הלב נשבר,
איך הלב בוכה,
רק הוא יודע
איך היינו יכולים להיות...
איך השיר??? מה חושבים???
הכל מתאר סיטואציה אמיתית......................
דיייייייייייייייייייייייייייייי, אין לך מושג כמה אני מתחברת לזהה..
זה משדר כ"כ אמיתיות וזה כ"כ עצובב וכואבב....
זה עשה לי משהו, ללא ספק.. 😢
אוווהבתתתת המווווווווונייםםםם מוכשרת קטנה 😍 😍 😍 😍
ממש יפפה...!!!!
אבל אם זה אמיתי זה לא טוב=[[[...
יהיה בסדר נכון?!...חחח
אוהבת..עדי
זה מזה עצוב,
זה מזכיר לי משהו שקרה לי,
אבל מזל שזה עבר מזמן...
השיר פשוט מדהים יפתי,
תמשיכי לכתוב,
כי יש לך את זה 😊
רעותיקס איזה חמודה!!!!
חחחח
סוף סוף את מגיבה למשו שאני כותבת ולא ההיפך......!!!
מתוקה!!!
😊 😊
תודה מתוקות!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יהיה בסדר......
אני מקווה!!
שיררררר מהמםםםם יש כישרון מאמייי!!
אל תפסיקי לכתוב..!
איזה כיף לי!
תודה בובה!
😁 😁 😁
יאווו....איזה מהמםם..!!!
אהבתי מאוד..!!!
תמשיכי לכתוב..!!(:
אוהבת המונים שלי!
שיר מהמם ימצאתי אפילו גם צנגינה לשיר חחחחחחחחחחחח
אבל ככה השיר מקסים את אלופה בזה תמשיכי ליכתוב נשמה
שיר ממש ממש יפה@!!!! תמשיכי לכתוב מאמי
QUOTE (jela @ 07/02/2005) שיר מהמם ימצאתי אפילו גם צנגינה לשיר חחחחחחחחחחחח
אבל ככה השיר מקסים את אלופה בזה תמשיכי ליכתוב נשמה
חחח איזה חמודה את!!!!!!!
תודה לכולכן בובות
זה מה זה כיף לקבל את התגובות האלה!
אפילו שיש קצת....
😛 😉
אוווופה למה אין עוד תגובות ?!
😢 😢 😢 😢
הייי מאמי אני חדשה פה....
השיר מ-ה-מ-ם.....
ימוכשרת אחת תכתבי יש לך כישרון..!!
ושוב אני אומרת לך השיר יצא יפה ומרגש..!!!
ביו'ש מתה עלייך ..מאי
😂