פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי נימאס לי להתאכזב מתי הכול יסתדר...

נימאס לי להתאכזב מתי הכול יסתדר

✍️ gilimoran 📅 05/02/2005 22:56 👁️ 144 צפיות 💬 5 הודעות
אז בסוף הכול זאת נשארתי עם השאלות, בסוף המכתב, והתשובה שלו רק בילבל אותי יותר,
או שאולי אני צודקת בחשדות שילי?
הוא אמר שהוא רוצה שנשאר ידידים אבל מה קרה שהוא לא נשאר...הוא מדבר איתי כאילו הוא עושה לי טובה,
אבל עכשיו למה אני אומרת כאילו?
אולי הוא באמת עושה לי טובות...
אבל הוא באמת התחנן שאני ישאר להיות ידידה שלו וכול השאר.
אבל בכול זאת על חצי מהשאלות הוא לא ענה לי!!!
למשל עם היה איכפת לו שבאתי וכול השאר אני רוצה לדעת עם היה איכפת לו ממני ביכלל.
ואני לא יודעת עם אני ידע את זה.
לא יעזור לי לכתוב עוד מכתב זה יהיה מצחיק,
נשאר רק הקטע לדבר על זה בטלפון אבל תמיד קורה שאין קליטה או שאני לא זוכרת מה רציתי להגיד.
אבל יש ת'אפשרות של פנים מול פנים, האפשרות המובילה,
אך אין מצב שהיא תתגשם,
כי כפי שרבים יודעים הוא גר רחוק.
וכמה זמן אני אמורה לחכות ולהבין ולדעת ת'אמת שוב?
למה הוא לא מספר לי, למה.
היום שאלתי אותו למה הוא לא מדבר איתי וכול זה למרות שהוא אמר שהוא רוצה להשאר ידידים
מה הוא אמר כי לדעתו בגללי מסכסכים בינו לבין מישהי
הסברתי לו שזה לא נכון, ושלא יפה שתמיד הוא מאשים אותי ובלה בלה, וכתבתי עוד כמה דברים
והוא אמר שאין לו כוח לדבר על זה עכשיו.
אז מתי הוא יהיה מתי אני לא יהיה יותר מפגרת.
אמרו לי תעלמי ממנו עזבי אותו הוא לא שווה אותך (חושבים שאני אוהבת אותו אני לא)
הוא פשוט כפרה אליו חשוב לי כידיד ואני לא מבינה ת'קטע שלו!
הוא לא שולח הודעות באיסי לא כלום.
חברה שלי אמרה לי שבוע אל תקשרי אל שלחי כלום וניראה מה כבר נעשה.
חשבתי לי אולי לא לדבר איתו רק עם ישלח הודעה וסתם לדבר אדיש ואז עוד שנה- שנתיים
לחזור לעיר שלו...
ואז להיפגש איתו ואז לגלות ת'אמת.
כי אותו אני יזכור עד סוף החיים והסיבות איתי!
אבל עד אז אולי הוא כבר ישכח אותי?
ומה..אני כבר בטוח לא ישאר בקטע שלו
אבל כמו שאמרתי אני לא ישכח אותו, ומעניין אותי לדעת עם אני חשובה לו.
נכון המכתב שכתבתי לו? ילדה הגיבה לי בו והתחברתי אליה לאיסי והתגלה שהיא בשיכבה שלו
עולם קטן.
והיא אמרה שהוא ילד באמת אחלה,
אז נכון כולם חושבים שאני מאוהבת בו ולדעתי זה לא ככה,
אבל אני לא מפסיקה לחשוב אליו ועל כול מה שקרה ביננו
ונזכרתי במשו והתחלתי לבכות והתחלתי לצעוק, לא אני לא אוהבת אותו אני לא,
מה אני אמורה להבין בזה?
אני מבולבלת ואני לא מצליחה להבין תעצמי איך אני אמורה להבין תהתנהגות שלו
אני כבר לא יודעת מה לעשות נימאס לי מיזה כל כך...

כפרה על מי שקרא עד הסוף, תודה.
??????????
את לא אוהבת אותו נכון? זה מה שאת אומרת
כולם חושבים שכן ורואים שכן.. אבל לך איכפת ממנו רק בתור ידיד!
לדעתי את מכחישה שאת אוהבת אותו ויש מצב שזה קורה לך בלי לדעת..

אם את איכפת לך ממנו רק בתור ידיד והוא לא שם עליך למה את צריכה ידיד כזה.?
אם את תראי שלמישו אחר זה קורה את ישר תגידי שזאת התחמקות
שמעי אני לא יודעת מה הרקע ביניכם.. אבל לדעתי הוא מתחמק... ואת מכחישה את זה
תעשי חושבים עם עצמך ועם מה שכתבתי פה.. ותראי שאני צודקת... זה במידה והבנתי הכל נכון.

אל תתני לבנים לפגוע בך בלי סיבה...! הוא רומז לך שתעזבי אותי.. שתתרחקי.. הוא מתייחס מגעיל..
ואת ממשיכה לרדוף אחריו?! סורי אבל זה לא קשר של ידידים!
תחשבי טוב על כל מה שאת מרגישה ותגיעי להחלטה
זה לא בדיוק ככה...
כנסי אליי לאיסי אני יספר לך
אני יודעת שכתבת שאת לא אוהבת אותו
ושכולם אומרים לך את זה וכל זה
ואני לא רוצה להישמע מעצבנת ולא מבינה
כי תכלס אנחנו לא מכירות,
אבל אהבה זאת אהבה בכל מקום
זה באמת נשמע כאילו את אוהבת אותו.........


😯 😯

מצד אחד את אומרת שהוא חשוב לך כידיד
ומצד שני את אומרת שאת לא מפסיקה לחשוב
עליו....
לדעתי את אוהבת אותו ואת פשוט מכחישה את זה.
ואני כל כך מכירה את המצב הזה שאת נמצאת בו...
גם לי יש ידיד שפעם הייתי מאוהבת בו
ברמות מטורפות אבל.
לא הייתי מפסיקה לחשוב עליו
והכחשתי את העובדה שאני אוהבת אותו, לפחות בהתחלה...
וכל פעם שהיינו נפגשים הייתי בעננים
היו הרבה ימים שבכיתי בגללו והרבה לילות
שלא ישנתי בגללו.
עד שבשלב מסויים בזכות חברה ממש טובה שלי (קוראים לה דקלה שהיא כמו אחותי הגדולה)
סיפרתי לו.
אחרי שסיפרתי לו הקשר שלנו הידרדר למרות שהוא אמר שהוא רוצה
שנישאר ידידים ושזה לא הוגן כלפיי שנפסיק את הקשר
בגלל שאמרתי את האמת ובגלל שאמרתי את מה שאני מרגישה ובלה בלה...
קיצר, אחרי חודשיים שכמעט ולא דיברנו הוא החליט לשבור את הקרח
ולצלצל...
ואז גם נפגשנו כמה פעמים ועד היום אנחנו ידידים הכי טובים!
הקשר שלנו אפילו נעשה יותר טוב ואנחנו יותר פתוחים אחד עם השני!
אני מספרת לו ה-כל!
אני מקווה שככה זה גם יהיה במקרה שלך...
ואם לא, אז הוא לא שווה אותך!

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך