אז בסוף הכול זאת נשארתי עם השאלות, בסוף המכתב, והתשובה שלו רק בילבל אותי יותר,
או שאולי אני צודקת בחשדות שילי?
הוא אמר שהוא רוצה שנשאר ידידים אבל מה קרה שהוא לא נשאר...הוא מדבר איתי כאילו הוא עושה לי טובה,
אבל עכשיו למה אני אומרת כאילו?
אולי הוא באמת עושה לי טובות...
אבל הוא באמת התחנן שאני ישאר להיות ידידה שלו וכול השאר.
אבל בכול זאת על חצי מהשאלות הוא לא ענה לי!!!
למשל עם היה איכפת לו שבאתי וכול השאר אני רוצה לדעת עם היה איכפת לו ממני ביכלל.
ואני לא יודעת עם אני ידע את זה.
לא יעזור לי לכתוב עוד מכתב זה יהיה מצחיק,
נשאר רק הקטע לדבר על זה בטלפון אבל תמיד קורה שאין קליטה או שאני לא זוכרת מה רציתי להגיד.
אבל יש ת'אפשרות של פנים מול פנים, האפשרות המובילה,
אך אין מצב שהיא תתגשם,
כי כפי שרבים יודעים הוא גר רחוק.
וכמה זמן אני אמורה לחכות ולהבין ולדעת ת'אמת שוב?
למה הוא לא מספר לי, למה.
היום שאלתי אותו למה הוא לא מדבר איתי וכול זה למרות שהוא אמר שהוא רוצה להשאר ידידים
מה הוא אמר כי לדעתו בגללי מסכסכים בינו לבין מישהי
הסברתי לו שזה לא נכון, ושלא יפה שתמיד הוא מאשים אותי ובלה בלה, וכתבתי עוד כמה דברים
והוא אמר שאין לו כוח לדבר על זה עכשיו.
אז מתי הוא יהיה מתי אני לא יהיה יותר מפגרת.
אמרו לי תעלמי ממנו עזבי אותו הוא לא שווה אותך (חושבים שאני אוהבת אותו אני לא)
הוא פשוט כפרה אליו חשוב לי כידיד ואני לא מבינה ת'קטע שלו!
הוא לא שולח הודעות באיסי לא כלום.
חברה שלי אמרה לי שבוע אל תקשרי אל שלחי כלום וניראה מה כבר נעשה.
חשבתי לי אולי לא לדבר איתו רק עם ישלח הודעה וסתם לדבר אדיש ואז עוד שנה- שנתיים
לחזור לעיר שלו...
ואז להיפגש איתו ואז לגלות ת'אמת.
כי אותו אני יזכור עד סוף החיים והסיבות איתי!
אבל עד אז אולי הוא כבר ישכח אותי?
ומה..אני כבר בטוח לא ישאר בקטע שלו
אבל כמו שאמרתי אני לא ישכח אותו, ומעניין אותי לדעת עם אני חשובה לו.
נכון המכתב שכתבתי לו? ילדה הגיבה לי בו והתחברתי אליה לאיסי והתגלה שהיא בשיכבה שלו
עולם קטן.
והיא אמרה שהוא ילד באמת אחלה,
אז נכון כולם חושבים שאני מאוהבת בו ולדעתי זה לא ככה,
אבל אני לא מפסיקה לחשוב אליו ועל כול מה שקרה ביננו
ונזכרתי במשו והתחלתי לבכות והתחלתי לצעוק, לא אני לא אוהבת אותו אני לא,
מה אני אמורה להבין בזה?
אני מבולבלת ואני לא מצליחה להבין תעצמי איך אני אמורה להבין תהתנהגות שלו
אני כבר לא יודעת מה לעשות נימאס לי מיזה כל כך...
כפרה על מי שקרא עד הסוף, תודה.





