פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי סיפור בהמשכים-חדש!...

סיפור בהמשכים-חדש!

✍️ מאי-הקטנה 📅 05/02/2005 22:11 👁️ 1,289 צפיות 💬 107 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 7 מתוך 8
אבל הכי הכי שווה אם תשימי תהמשך עכשיו למה אני סקרנית פחד
אני מזה מצטערת אבל אין לי זמן
אני עכשיו יוצאת לעבודה
כשאני אחזור אני מבטיחה לשים המשך,אם לא היום אז מחר...
המשך 😊
יהיו עוד כמה תגובות ואני אגיייייב
בכל זאת זה פרק אחרוןןןן
המשך דחוףףףףףףףףףףףףףףף
QUOTE (אנונימית @ 16/02/2005) המשך דחוףףףףףףףףףףףףףףף
!!!!!!!!!!!!!!!
למה אין המשך? 😢
שימי המשך מאמי...

מוואה ענקיתת
יאאלה הנה המשך...פרק אחרון....
"התגעגעתי אלייך" תומר אמר
"טוב " עניתי
"התגעגעתי אלייך הרבה" אמר שוב
"טוב" עניתי
"את לא מאמינה לי?" הוא שאל
"לא" עניתי
"אבל התגעגעתי אלייך" אמר
"בסדר" עניתי
הייתי קרירה כמו שצריך.אז מה אם אני איתך עכשיו? זה אומר שהכל בסדר ביננו? חשבתי לעצמי
פתאום הוא התחיל לדבר,
הוא אמר שהשבוע הזה היה מין שבוע חופש בשבילו,הלך במחשבה שאין לו כלום על הראש ואין לו מישהי לחזור אליה,ועשה את זה כדי לבחון את הרגשות שלו וכדי לראות איפה הוא עומד.שבמשך השבוע הזה יצא לו להיות עם הרבה בחורות ויכלו להיות בינהם הרבה מצבים אבל לא קרה כלום.הוא ידע שאם יהיה משהו איתן אז אני לא אהיה שלו יותר.שאם הוא יהיה איתן אולי הוא ישכח אותי והוא לא רצה את זה.להפך,הוא דיבר איתן עליי (ראיתי אפילו הודעות ששלחו לו )
ובקיצרו כל השבוע הזה היה לו למחשבה ושהוא הגיע למסקנות....
שאלתי אותו מהן המסקנות?
תומק אמר שאת חשובה לי,ובאמת התגעגעתי אלייך ואני רוצה להיות איתך. הוא אמר שהבין שאם לא יהיה איתי הוא יפסיד את האחת שהוא תמיד חיפש,ושמיהו אחר יקח אותה והוא יצטער
ושתמיד הוא התכחש לרגשות שלו אבל הוא היה מסטול באילת ודיבר עם אח שלי והוציא עליו הכל והבין שזהו הוא לא יכול לברוח יותר,שהוא רוצה אותי ושהוא לא יתחמק מזה.שכמו שאני נלחמתי עליו ועשיתי הכל בשבילו הגיע הזמן שלו לתת את החללק שלו,את הלב והנשמה...
זה בערך תמצית השיחה

עברו שבועעים והגיע היומהולדת שלו,עשינו על האש אצלו בבית....כשהיינו רגע לבד קראתי לו ולחשתי לו באוזן "אני אוהבת אותך" פעם 1 שאני אומרת למישהו את זה והוא אמר "ביום שאני אוכל להגיד לך בלב שלם אני אוהב אותך אני אגיד את זה,ואת לא רחוקה מזה"

נגמר הערב בא הבוקר ,נכנסתי לאיסי והייתה הודעה ממנו:
"אז רק שתדעי שחיכיתי המון זמן וכשאני אומר המון זמן אני מתכוון להמווון זמן למלאך שיכניס לי קצת אושר לחיים וימלא את החלל בחיים ואת הפינה הריקה
ואני שמח ומאור שנפלתי על ילדונת כמוך......
אם רק הכל ימשיך להיות ככה אינשאללה שנינו נהיה מאושרים
אני רוצה לאהוב אותך,אני יכול לאהוב אותך ואני לא רחוק מזה
שיהיה לילה טוב מאמי ואני כבר מתגעגע אלייך"
קראתי את זה ובכיתי,הייתי מאושרת ונרגשתתתתתתת


יום למחרת הוא היה באירוע,כשחזר בא אליי ,הוא היה מסטול,הסתכל עליי ושאל,"מי אוהב אותך ? מי? " אמרתי לו לא יודעת ואז הוא לחש לי "אני אוהב אותךךךך" ואז צעעעעק
אני-אוהב-אותךךךךךך-!
ישבנו אצלי שעתיים עד שנרגע,חיוכים מאוזן לאוזן,כשליוויתי אותו לרכב היה קשה להיפרד,והוא אמר שוב"אני אוהב אותך" שאלתי אותו אם הוא באמת מרגיש ככה ומתכוון לזה? ואמר שכן.
ואז אמר לי תרשמי ביומן בגדול את התאריך,שאלתי למה? הוא אמר"תתחילי לספור את הימים שלנו ביחד"...חחחח מה שנקרא "חברים"

וזיהו זה כל הסיפור,היום אנחנו 9 חודשים ביחד.אני שמחה ומאושרת מכל רגע הוא המלאך שלי החיים שלי.הוא הבנאדם הכי מושלם שיכולתי לקבל.אני אוהבת אותו,אני גאה בו ואני מעריכה אותו.
מקווה שאהבתן...
אל תשכחו שהכל אמיתי...
יאאאא איזה חמוד הואאאאא !!!!!!! 😛
אמן יהיו לכם עוד מיליון חודשים ביחדד!!!!1

מוואה ענקיתת
יאאאאאאא....איזה מותק!! 😊
יא איזה מדהיייםםםםםם....!!!
סיפור מהמממםםם....והכי שווה שהוא אמיתי ויש לו סוף מצוייןן...😊
אהבתי..!(:
איזה סיפור יפהההההההההה
אוף חבל שנגמר...
😢
וואי רק עכשיו קראתי את כל הסיפור והוא ממש ממש ממש יפה!!!!!
חבל שניגמר מהר!!
יאאא אני בשוק אני אשכרה עם דמעות בעיניים..
יש לי מילה אחת להגיד ו-ו-א-ו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מדהיםם פשוט מדהיםםם הוא שיחק בך בהתחלה אבל העיקר שהסוף טוב!
אני מקווה שיהיה לכם הכי כייף בעולם ביחד והמון בהצלחה!
מגיע לכם!
יאאא אני בשוק אני אשכרה עם דמעות בעיניים..
יש לי מילה אחת להגיד ו-ו-א-ו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מדהיםם פשוט מדהיםםם הוא שיחק בך בהתחלה אבל העיקר שהסוף טוב!
אני מקווה שיהיה לכם הכי כייף בעולם ביחד והמון בהצלחה!
מגיע לכם!


זה מהמם נשמה..
הלוואי עליי סוף כזה..

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך