נו מה התחיל להיות שונה?
יאלה סיפור מהמם!! שימי המשך..
אוהבת*-*אולוש*-*
הוא בא אלינו הבייתה,הוא ועדו שני חברים...כעיקרון הוא בא לאח שלי-כמו שאמרתי הם חברים...קיצור ישבנו איזה 3 שעות,כולם ביחד.לא דיברתי יותר מדי ,הנוכחות שלו אמנם שימחה אותי וריגשה אותי,אבל לא צפיתי את מה שעמד לקרות יום למחרת....
מזה השתיי שורות האלו?!,
תגידי מה את רוצה להרוג אותנו כאן?!,
לא חבל עליינו?!,
המשךךךךךךךך פליז'ושששששששששש
למחרת דיברתי איתו באייסיקיו...
"את לא אוהבת אותי יותר 😢 "
"למה? מה עשיתי?" שאלתי אותו
"לא יודע,ככה אני מרגיש,את אוהבת מישהו אחר"
אמרתי לו שהוא זה שדלא אוהב אותי,שאני מתחננת לשיר(יש לו קול יפה) והוא לא שר לי
"מה זה קשורףאם היית חברה שלי כל היום הייתי שר לך.אני פותח בשביתה עכשיו"
"תוווומר המ עשיתי הפעם?" שאלתי
"פעם היית אוהבת אותח היום כבר לא" אמר
"אני כןןןן" עניתי
"מתי יוצאים יחד?" הוא שאל
והוסיפ שאם לא הייתי בעייתי היינו יוצאים יחד בסילבסטר,לא הבנית למה בעייתי,והוא אמר"סיפר ארוך"
ופתאום הוא נשמע לי במין דיכאון..שאלתי אותו מה קרה?
הוא אמר שכל הזמן היה בורח ממני בכך שאומר שאחי הוא הבעיה,אבל בעצם אח שלי הסכים לו לצאת איתי,הוא אמר הלוואי ואתה זה שתצא איתה...אבל בעצם זאת לא הבעיה.תומר ארמ שהבעיה היא שאני עדיין ילדה קטנה וזה יהיה קשה....
שאלתי אותו אז מה עושים? ואמר לא יודע,פשוט אתמול כשהייתי אצלכם היית חמודה 😊
סיכמנו שנדבר בטלפון...
למחרת דיברנו באיסיקו וכבר נראה שינוי,הוא אמר לי"
מי כפרה שלייייייייייי? מי חייייייייייייים? מי מלאאאאאאאאאאאך? מי יפפפפפפפפפפה?
אמר ש"משום מה יצא לי לבחון את הפנים שלך ושיש לך את הסוג פנים שאני אוהב"
אמר לי בואי לישון איתי, "אני אשכב על הגב,את תשני על הכתפ שליח,אני אעשה לך נעים בגב,אנשק אותך,אחבק אותך ואמעך אותךךךך"
כל כך שמחתי מהשינוי וחיכיתי כבר לשיחה טלפון.זה סופ סופ היה אמיתי,הוא אמר שרוצה ,שמחתי ,חיכיתי וציפתי...
אחרי יומיים דיברנו
לא יודעת למה אבל התומר הזה מגעיל,
למרות שאמרת לי לא לשנוא אותו,
אבל הבנאדם הזה מוזר...
אני יודעת להבדיל בין המוזרים האלו...
שלא כדיי אפילו להסתובב איתם כי הם הכי דוחים שיש ות'חמודים האלה ,
מחכה להמשך חיים מושלמים שלי
אחרי יומיים התקשרתי אליו,הוא היה בבסיס אז הוא חזר אליי בערב....
דיברנו איזה שעה בטלפון
הוא אמר שמעוניין בי ושרוצה שנתחיל להכיר יותר אחד את השני.
נדבר יותר בטלפון,באיסי וניפדש ביחידות....
אבל ככה במשך חודש נגררתי,הוא תמיד היה מתחמק,לא הבנתי.אחרי שאמר שרצה אותי והראה את כל הכוונה והנכונות להיות איתי הוא פשוט נעלם לי.לא עונה לטלפונים באייסיקיו לא מתייחס.
במהלך התקופה הזאת סיפרתי לאח שלי שאנחנו בקשרףהוא התעצבן ולא דיבר איתי ועם תומר.הוא כל כך כעס וכל הזמן היה רב איתנו.
לא ידעתי מה לעשות.הבנתי שכנראה זה מה שמונע מתומר ליצור קשר איתי.
כרגיל בפעם ה-100 אמרתי זיהוףרק שכל פעם הייתי אומרת את זה ואיכשהו קרה משהו שמנע ממני לחתוך את כל הרגש הזה.
דיברנו באיסי,יום ראשון בלילה,אמרתי לו תומרי התרחקת ממני,אני לא מבינה למה.אתה לא עונה לי לטלפונים לא באיסי לא מתקשר.מאז שהתקשרת אליי והתחלנו להיוות ב"קשר" נעלמת לי....הוא אמר גלי מאמי אני יודע אבל אני יותר מדי עייפ בכדי להסביר.אמרתי לו שיום אחד אני אתעצבן וכבר לא תהיה דרך חזרה.הוא אמר לי "כשהיום הזה יגיע ואת תתעצבני אני אשמח לצערי"
לא הבנתי למה התכוון....לפני שהלך לישון אמר לי "את קופה.אני רוצה את הקופה שלי.אני מתגעג לקופה שלי.אבל אני לא יכול להיות איתה".
והלך לישון
קראתי שוב את כל השיחה ובנתי שבעצם הוא רוצה לחתוך ולא יודע איך.נשברתי.זה היה כבר יותר מדי...שלחתי לו הודעה לאיסי ואמרתי לו שדי נמאס לי לחיות בבועה.שם צריך לגמור עם הכל אז נגמור עם זה.שזה סתם גורם לי כאב ונמאס לי לסבול
יום למחרת תומרי שלח הודעה לאיסי.הוא אמר שמבין אותי,שויודע שהיה חרא ולא מתחשב ונתן לי לחיות באשליה ושכאילו שם אותי על אש קטנה ושמצטער על זה.
שלא התכוון לזה אבל אח שלי הקשה עליו.
שאני נשמה,מלאך ומושלמת
אבל לא יכול להיות איתיףשאני אמשיל הלאה בלעדיו
אמרתי לו שלום.אני רוצה להתרחק כי כואב לי כל כך,הוא לא רצה שננתק קשר אבל אני לא יכלתי לסבול.
אחרי יומיים דיברנו בטלפון,מין שיחת פרידה,סיכום.הוא אמר לי שמכל הבנות שהיו איתו לאחרונה \רוצה רק אותי שאני מושלמת אבל לא יכול להיות איתי.
דיברנו על הכל שוב וזיהו.
חחחחחחחחחחחחחחחח מאמי סמכי עליי
ותאמיני לי שגם תומר הוא מהחמודים האלה!!
אח שלי עדיין היה עצבני.הוא לא האמין שאני ותומר החבר שלו ביחד.שהיינו בקשר.הוא כל כך כעס זה היה משהו מטורפ.
בכל אופן תומר דיבר עם אח שלי.
נשיחה עם חבר של תומר-ליאור הבנתי שבעצם תומר אמר לאח שלי שהוא לא רוצה אותי,שרק אני רוצה אותו.שאפ פעם לא חשב לצאת איתי.שאני ילדה קטנה ולא מתאימה לוץ
נפגעתי,נפגעתי עד עמקי נשמתי.כי חשבתי שהוא מלאך,נשמה שהוא חיים שלי.וככה הוא הולך למשקר לאח שלי כי הוא מפחד להגיד לו את האמת?
אני ,הייתי כל כך חזקה בכל הקשר הזה ונלחמתי בכולם.אם זה באח שלי,בחברות שאמרו לי תזרקי אותו הוא משחק בך,בהכל.ולא וויתרתי והוא פחד מתגובה של אח שלי במקום לדבר איתו כמו בוגר.
חבר שלו העביר לו את כל מה שאמרתי עליו,את כל ההתבטאויות הבוטות האלה ואני ותומר רבנו.לא דיברנו חודש.
אחרי חודש הוא שלח לי הודעה לאיסי,כל אחד סלח לשני ומפה והלאה דרך חדשה,"השלמנו" אבל רק בתור ידידים...
במשך כל החודש הזה ירד לי קצת ממנו,כי הייתי רחוקה ממנו,לא דיברתי איתו,לא ראיתי אותו אז לא זכרתי מה אהבתי בו...
עברו עוד שבועעים,שבועיים שקטים בלי שום אש שהוצתה.אבל אז החלו לבוא הפתעות אחת אחרי השנייה.
זה התחיל ביום שישי,חיכיתי להסעה בביצפר והוא עבר עם האוטו קראתי לו "תומממר" והוא עצר...
עדי אני סומכת עלייך,
אבל לא יודעת יש בו משהו מוזר...
מתה עלייך מוווווואההההההההה!!!!!!!,
תני המשך פליזזזז......,
בשבילי,
אפילו פיצקלך...
רק תני לנו עוד המשךךך... 🙄
חחחחחחחחחחחחחחחחח בכיפ......
גם אני מתה עליייייך!!! 😢)
וכן,יש בו משהו מוזר,אבל ס"הכ הוא בסדר...
אז הוא עצר,שאל אותי לאן אני הולכת עניתי לו הבייתה.הוא הציע לקחת אותי והסכמתי.הוא היה עפ חבר שלו.
בדרך הוא שאל אותי גלי מתי מתחתנים? אמרתי לו אני לא מתחתנת עם אפ אחד,אני פרפר.אמר תזהרי שאני לא אחטיפ לך,מזה הדיבור הזה.חבר שלו גם העיר ואמר תכלס אין כמו בחורה עם כבוד.
תומר בתגובה אמר לו תאמין לי אין כמו הבחורה הזאת,זהב,הלוואי והייתי יכול לצאת איתה.
הגענו לבית שלי,ירדתי הוא ביקש נשיקה והלכתי.
יום למחרת פגשתי אותו שוב במקרה.דיברנו איזה חצי שעה ולא ייחסתי לכך חשיבות.
אבל בלילה התכבנו באיסי והוא היה שיכור ואמר ששתה בגלל אח שלי,הכוונה בגלל שאנחנו לא יכולים להיות ביחד.אבל העדפנו שלא לדבר על זה.
אחרי שעתיים התחבר שוב והפעם היה צלול,הוא התארגן לצאת ואמר לי"יאאלה יפייפיה שלי אני חייב לעופ.ואני מתגעגע אלייךץואני יודע שאת חושב אני סתם שקרן אבל לא חשוב.אני זזתי ביי כפרה"
הייתי בהלם,כאילו מה המשפטים האלה? הבנתי שזה נובע מהפגישות היום ואתמול אבל בכל זאת...הוא שוב הפיח תקווה.הייתי בעננים אבל פחדתי לא רציתי לסבול שוב.
ב3:36 לפנות בוקר התעוררתי מצלצול הודעה לפלא "אני בדיוק עובר על יד הבית שלך" הוא רשם.הבנתי זיהו קורה פה משהו הבנאדם התעורר.התקשרתי אליו דיברנו וחזרתי לישון,בכל אופן 4 לפנות בוקר...
עוד שבוע עבר,בלעדיו,שוב הוא נעלם
וכשחזר...
אני רואה בכייף הבנאדם הזה נעלם ואחריי שבוע וחודש חוזר...
פששש...
סחטיין אליו חחחחח,
חולה עלייך חיים צ'ווים צ'לי,
תני המשכון...
ודרך אגב גם אני כתבתי עוד סיפור חדש עכשיו,
תקראי אם בא לך ותגיבי...
כי אני מתה לדעת מה אתם/ן חושבים על הסיפור החדש הזה שלי...
מוווואההההההה לך 😁
כין כזה הוא היה חחחחחחחחח
והגבתי לך בטח שתמשיכי אותו נשמע מענייין