כוכבים נופלים יש רק בשמיים,
אנשים מתים והופכים למלאכים...
מקווה שאתה לא תיהיה בניהם,
אתה תמיד היית בשבילי כוכב אבוד באפלה,
אבל אף פעם לא הבנתי כמה לי אתה חשוב,
עד שזה קרה...
עד שאיבדתי איתך כול קשר,
עכשיו הבנתי שאתה בשבילי חלק בלתי ניפרד מהחיים שלי,
ואני מפחדת...
ב' תראה סימן חיים,
תראה לי שאתה בסדר...
תראה לי שאתה לא תהפוך לאדם שמת והפך למלאך,
או לכוכב נופל,
כי בנאדם אתה חסר לי,
אוהבת,
ומקווה לשמוע ממך משהו...
כי אני מתגעגעת ומפחדת לשלומך,
שלך...
הודיה לוי 😢
**************************************************************
עוד פעם שפכתי את כול מה שהיה לי על הלב,
תגיבו או לא זה לא משנה לי...





