וואי דיי הרבה זמן לא הייתי פהה.... אז שלום לכולם !! 😊
טוב לפני יומים ראיתי את מי שאני אוהבת [חחח יש !!!]
וכיאלו אני אל יודעת עם הוא רוצה אותי או לא !! זה משגע אותי !!!
כי יש לו לפעמים רמיזות כאלו, ואני לא יודעת עם זה רמיזות או לא!!!
הנה כמה קטעים היו לפני יומים:
הוא כזה ראה אותי ואני אותו אז לא היה לי נעים לבוא להגיד לו שלום אז הוא הלך לידיד שלי אמר לו "למה היא לא באה להגיד לי שלום??" וכל מיני ואח"כ תפס אותי לשיחהה וישבנו דיברנו וכל מיני , וכיאלו היו הרבה מצבים שעברתי ככה לידו אבל אל דיברנו אז חבר שלו בא אליי ואומר לי "את שמת לב שכל פעם שאת עוברת הוא מסתכל אליך?" .... אח"כ שוב פעם ישבנו דיברנו מללאא... ואז ככה הוא אמר לי שהוא לא יתחיל עם בנות הוא מחכה שהן יתחילו איתו ,הוא אומר שעם הוא יתחיל איתן הם לא ירצו אותו... [ואפשר לראות בזה רמז לא??] וגם היה קטע שהוא אמר לי "את אוהבת את כולם חוצ ממני!!!!" [חח זה היה חמוד כי אח"כ התווכחנו על זה שאני כן אוהבת אותו 😊] והוא החמיא לי כמה פעמים על זה שאני יפהה וכל מיני !!!
הוא כ"כ חמודד ומושלםם !! אבל אני אל יודעת עם גם הוא מעוניין וזה משגע אותי !!





