חמוד מאמי,
אתה נראה מאוד קטן,
בן כמה אתה?
אני קטן???
היית רוצה...
אני בן 13...
ואת יותר נכון קטנה עלאק קטן חחחחחחחחחחחחחח
הצחקת אותי...
זאת תמונה שלי בכיתה ו'...
עכשיו אני נראה אותו דבר פשוט אני יותר גבוה...
ואין לי תמונות של כיתה ז'
אח קטן ומתוק שלי אתה מהמם תמונה ממש יפה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי אני בת 17 וחצי,
אז 13 בשבילי קטן,
מצטערת להודיע לך זאת...,
אבל זה מה יש
חמוד...אתה נראה סבבה....
רק קטן קצת... 😊
מאמי אתה נראה מאוד מאוד חמוד!!!!! 😊
חחח מתוק....😊
יש סיבה שאתה שואל למה אתה נראה?..או שסתם כדי לדעת.?..
ראפר..
:]
תשים תמונה יותר מעודכנת מה הטעם שיגידו לך מה חושבים אם אתה לא נראה ככה עכשיו...
פשש....
אז אח שלי באמת חמוד אהה...
התמונה שלי האמיתית הנה היא:
http://img102.exs.cx/my.php?loc=img102&image=img04330rb.jpg
עכשיו תגיבו איך אני נראה???
חחח.....נראה לי כמו פלצפן קטן....
בכל מקרה תיפטר מהכובע...
חחחחחחחח קטן וחמוד אבל ממש לא הטעם שלי 😛