פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

הכל על אחים/יות...

✍️ mo_may17 📅 05/02/2005 20:34 👁️ 191 צפיות 💬 14 הודעות
טוב, אז ככה...
יש לי 2 אחים.
אח אחד בן 15 ועוד אחות בת שנתיים ו10 חודשים.
אני בת 17.5,
עם אחותי אין לי בעיה בגלל ההפרש העצום בגילאים ביננו
ועם אח שלי יש לי בעיה גדולה גדולה..
כאילו פעם אחת הוא יכול להיות הכי מתוק בעולם באמת
עוזר, סתם מתנהג אליי נורא נחמד
ופעם הוא יכול לעצבן ברמות!
הוא סוגר את עצמו כל היום בחדר
בין 4 קירות רק הוא ומהמחשב
שלא נתחיל לדבר על ה"הישגים שלו בלימודים"
וזה ממש כואב לי.. שלא נדבר על איך שהוא מדבר אל אמא שלי לפעמים
כאילו אני יודעת שאם הוא רוצה הוא יכול להיות
מזה בסדר
וכואב לי שהוא מתנהג ככה
למרות שלפעמים אני זאת שבוכה בגללו
או אמא שלי פשוט בגלל שאין לי יותר כוח לריב איתו
או לומר לו שוב ושוב שיעשה משהו עם עצמו
ועם החיים שלו
תדברי איתו מאמי או שאפילו תתני לו לקרוא את זה
תאמת שאני לא כל כך יודעת מה להגיד לך כי יש לי רק אח
אחד והוא בן 22 אני בת 14
ודווקא אני מאוד קשורה ואוהבת אותו כפרה עליו!
רואים שאכפת לך מאחיך מאמי הכל יהיה בסדר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמושית שלי... באמת.. אין הרבה מה לעשות לגבי ההסתגרויות שלו בחדר עם המחשב וכל החוסר יחס ודאגה לאביבושית...
מזל שיש לה אותך!
אני בטוחה שכשהוא ירגיש איך הלימודים פוגעים בו הוא ייקח אותם קצת יותר רציני..נביא את שיבר שילמד אותו..חחח
סתם בובית סתם..חח
באמת מאמושית שלי.. אל תדאגי מידי.. הוא עוד ייקח את עצמו בידיים מתי שצריך
כמו הרבה אחרים שלא משקיעים בכלום חוץ ממה שצריך ..כמו בגרויות וכאלה..
לגבי זה שאת בוכה בגללו לפעמים.. זה כי את נפגעת ממש מהר, וכבר דיברנו ואמרת לי שזה ממש מפריע לך..
הייתי אומרת לך לקחת דברים בפרופורציה, אבל אני יודעת כבר שזה מה שאת עושה וזהעדיין פוגע בך וקשה לך עם היחס שלו לפעמים ..
ככה ש.. הדבר היחיד שנשאר לעשות.. בדיוק כמוני, ללמוד לבלוע אתזה בשקט בלי לתת לזה להעיק עליך עד כדי כך
למרותש זה קשה
אני יודעת גם שזה אפילו גובל בבלתי אפשרי לעיתים קרוובת
ואני מצטערת..
אבל בובית שלי
על כל דבר
תמידדדד
תמיד תמיד תמיד
אני כאן בשבילך שתדברי איתו ותוציאי עליו הכלל
הכל כדי שתרגישי טוב יותר !!!
תמיד!!!

אוהבת אותך הכי שבעולםםםםםםםם
שלך לנצח,

*~ענבל~*
תראי מאמי אני בת 17 וחצי,
ויש לי אחות בת 10,
ואחים תאומים בניי חודש,
אני לא גרה בבית של ההורים שלי אלה בבית של החבר שלי,
ולמרות שבייני לבין אחותי הקטנה גם יש הפרש של 7 וחצי שנים אני מאוד דואגת לה ואוהבת אותה וכנ"ל ת'אחים התאומים שלי,
הם חלק בלתי נפרד מהחיים שלי,
עם האחים התאומים שלי אין לי שום בעייה כי הם לא יכולים אפילו לדבר או לעשות צרות...
אבל זה כמובן גם יגיע עם הזמן,
אבל עם אחותי הקטנה תמיד היו לי בעיות,
כשהיא צריכה משהו אז היא מתנהגת כמו ילדה טובה ירושליים,
וכשהיא לא צריכה כלום היא הופכת את כול הבית,
אבל מה לעשות...
כאלה הם האחים הקטנים,
הם אוהבים לסבך לנו ת'חיים,
ולמשל אחותי הקטנה יוצאת איתי לכול מקום אפשרי,
גם עכשיו כשעברתי לגור אצל החבר שלי,
היא נמצאת פה 24 שעות ביממה,
תנסי איכשהו לדבר איתו,
לצאת איתו,
את יודעת לנו האחים הגדולים תמיד יש ת'כלים האלו לעזור לאחים הקטנים שלנו...
רק צריך להבין איך להשתמש בהם,
שיהיה לך בהצלחה מאמי...
ומקווה שהכול יסתדר אצלך
את אחותי התאומה בלב ובנפש!
אני באמת לא יודעת מה הייתי עושה בלעדייך?!
תודה על הכל!
על זה שאת פשוט שם ברגעים הקשים
ואפילו ברגעים היפים של החיים!
כיף לי לשתף אותך
וכיף לי להיות איתך!
לאב יו בובית!!! 😁
מאמושית שלייייייי
לא אומרים תודה על דברים שבאים מהלב!!!! כמה פעמים אני עוד יגיד לך את זה אה??חחח

מתה עליך סיסטרית שלי!!!
מואהההההההה
😊
ילדונות_17 פורסם ב 05/02/2005
תראי מאמי אני בת 17 וחצי,
ויש לי אחות בת 10,
ואחים תאומים בניי חודש,
אני לא גרה בבית של ההורים שלי אלה בבית של החבר שלי,
ולמרות שבייני לבין אחותי הקטנה גם יש הפרש של 7 וחצי שנים אני מאוד דואגת לה ואוהבת אותה וכנ"ל ת'אחים התאומים שלי,
הם חלק בלתי נפרד מהחיים שלי,
עם האחים התאומים שלי אין לי שום בעייה כי הם לא יכולים אפילו לדבר או לעשות צרות...
אבל זה כמובן גם יגיע עם הזמן,
אבל עם אחותי הקטנה תמיד היו לי בעיות,
כשהיא צריכה משהו אז היא מתנהגת כמו ילדה טובה ירושליים,
וכשהיא לא צריכה כלום היא הופכת את כול הבית,
אבל מה לעשות...
כאלה הם האחים הקטנים,
הם אוהבים לסבך לנו ת'חיים,
ולמשל אחותי הקטנה יוצאת איתי לכול מקום אפשרי,
גם עכשיו כשעברתי לגור אצל החבר שלי,
היא נמצאת פה 24 שעות ביממה,
תנסי איכשהו לדבר איתו,
לצאת איתו,
את יודעת לנו האחים הגדולים תמיד יש ת'כלים האלו לעזור לאחים הקטנים שלנו...
רק צריך להבין איך להשתמש בהם,
שיהיה לך בהצלחה מאמי...
ומקווה שהכול יסתדר אצלך


תודה על התגובה שלך בובה, אני באמת מקווה שהכל הסתדר לטובה
כנראה שאח שלי פשוט צריך להתבגר... 😕
נאפי תודה גם לך על התגובה!
וענבל, אחותי התאומה
את גונבת כאן זכויות יוצרים עם המשפט הזה
חחחחחחחחחחחחחחח
תיזהרי שאני לא אתבע אותך על שאת מתוקה!
לאב יו בובית!!! 😁 😊
אין בעד מה נישמתי 😉
אייי כפרה עליךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ייאא אמאא איזה מותק את!!!
מאמי תראי או שתדברי איתו על זה ובאמת תרגישי בנוחח..
למרות שזה הגיל שפחותת משקיעים בלימודים זה הגיל שהוא בשיא ההתגברות שלוו..
או שפשוט מאוד תדברי איתו על זה ותגידי לו שזה מפריע לך או שפשוט תרשמי לו מכתב מכל הלב ופשוט תגידי לו שאת רוצה שהוא ייקח את זה בריצנות וללב כי זה מפריע לך.
תראי שאני הייתי בת 10 ככה (לפני שלוש וחצי שנים) אחי למד עדיין בביה"ס הוא היה תלמיד די בעייתי כי הוא לא הסתדר עם המורים אבל מבחינת לימודים הוא היה מחונן הוא הוציא ציונים טובים בלי להשקיע את יודעת מה זה שההורים שלי כל היום היו רבים איתו כל יום בשעה בקבועה המורה שלו הייתה מתקשרת ואני כל הזמן הייתי בחרדות כי בכל זאת זה היה לי קשהה..
ודיברתי איתו על זה ובאמת כפרהה עליוו איזה ילד הוא עכשיו קצין בצבא..
איןן את לא יודעת כמה הוא העריך את זה שדיברתי איתוו..
😁
מקווה שזה יצליחחח..
אוהבבבבבבבתתת
עדן בובה תודה על התגובה שלך!
העניין הוא שכבר ניסיתי לדבר איתו
וזה לא ממש עזר.
אולי אחרי שהוא ראה את התעודה האחרונה שלו
אולי עכשיו הוא ישקיע יותר אני ממש מקווה...
ילדונת-17 שכחתי תשם שלך ברח לי...
אבל איזה כיף לךךך את בת 17 וגרה אצל החבר?בן כמה הוא?
ילדונת_17 באמת כיף לך!
הלוואי עליי לגור עם חבר שלי...
במיוחד כשהוא כל כך רחוק.... 😠
*תיקון חחחחחחחח 😢

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך