חחחחחחח 😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
וואי מאמי ממש ריגשת אותי עכשיו.... רואים שזה יצא לך מהלב... יש לך כישרון ענקייי
אני מקווה שלא את ולא אחרים לא יראו יותר צער אלא רק אושר...
אוהבת*-*אולוש*-*
יווו מאמי איזה יפההה זהה אני מתהה
נשמתי את פשוט כישרונית עלללל
אין עלייך מאמי את כותבת פשוט מקסיםם
ואל תדאגי מאמי לכולם יש בחיים את המיכשולים
וצריך להיתמודד איתם ולעבור אותם מאמי
בהצלחה לך ולכולכן מתוקות מואההההה
חולה עלייך יפתיייי
ת' חיים מושלמים שלי,
בהצלחה גם לך 😉 ,
גם אני עלייך