היי כולם!
עשו פה מלא תחרויות סיפורים.. אבל מה עם שירים???
אתם יכולים לכתוב שיר מיוחד לתחרות או שיר שכבר שמתם ואתם אוהבים!
תנסו שהשיר יהיה קולע ולא ארוך מידי!.. מי שרוצה להירשם שיגיב וישלח את השיר שלו בפרטי שלי!!
*אל תשלחו פה... שלא יהיו את אלה שינסו לגנוב רעיונות.. או להעתיק.. לכו תדעו! לשלוח אלי לפרטי!!*
מתה על כולכם!!!! מווואהה...
אל תפסיקו לכתוב 😉
ההשתתפות עד סוף החודש (28.2.05)! אחרי תאריך זה אי אפשר להשתתף עוד בתחרות!
(אל תכעסו.. צריך לשים מתי שהוא גבול.. כי אחר כך יש עוד מישהו שמצטרף ועוד מישהו ובסוף לא יהיה תאריך סופי לכול זה...)
~אביטל~





