לא קראתי את התגובות
אבל כל החוכמה שאת באה לביצפר חדש,עיר חדשה או כל דבר אחר
הוא להיות עצמך,ולא לנסות להיות מישהו או משהו אחר
אחרת אנשים יחשבו עלייך דברים שבעצם לא נכונים.
ילד פלא צודק ומישהי אמרה שתגידי מה שיש לך זה לא ממש נכון...לפעמים יש יציאות דפוקות שבאמת גורמות לבנאדם לצאת טמבל..תגידי מה שיש לך כמובן בלי לפגוע באנשים וכל עוד זאתי יציאה לא קשורה לחיים בכלל ולנושא הדיבור...
ילד_פלא, ו- elula תודה על העצות!...
יש לי מזל שיש לי חברים בכ"ס.. יכול להיות שנצא באותו תיכון.. ואם זה יקרה, יהיה לי מלא מזללל!! כי הם יעזרו לי קצת...