מישהו!? מישהי?!
יש לכןןןן אוליי אתררר שמורידים בו פונטים לword?
אני חיייבתת.. זה אחד הדחופייםםםם..!!!
יש מצב אתם מביאים לפה קישוררר?!
ואזזז.. מסבירים לי איך מכניסים את זה לword??
בקשההה מי שיודעעע..זה דחוףף..=]
סורי מאמי אין לי מושג.. אח שלי עושה לי את כל העבודה חח 😁
אוהבת*-*אולוש*-*
גם לי אין מושג מאמי
תכנסי לפורום מחשבים תשאלי שם בטוח יעזרו לך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נופי נשמהה!
תרשמי פונטים הגוגל או משהו זה ימצא לך מלא יפיופהה!
אני מקווה שעזרתי לך עם את לא מוצאת כפרה תגידי אני ינסה למצוא לך משהו בדרך אחרת!
יאיאיא תודהההה ירדניייי=]
תודה רבהה.. 😁