"כמו מלאכית בשמיים,
כמו סכין חדה בתוך הלב...
רואה אותך ולא יכולה להתקרב,
אתה כול כך רחוק ממני,
וזה מגביר ת'כאב,
אותך כול כך רוצה...
אבל יותר מידי קטנה...
אתה עלי צוחק כי אתה חושב שאני ילדה קטנה אשר לא מבינה כלום בחיים שלה,
אשר לא מבינה כלום באהבה...
עושה ממני צחוק ולא מבין...
שאותך אני רוצה..."
גררררר....
אם אני רק אדע מי עשה לה את זה הלך אליווווווווווווווו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
בת כמה היא?
איזה מתוקה..........
יווו זה כל כך יפההההההההההההה
איזה בן זונההההה מי שעשה לה את זה....!!!!!!! 😠
היא בת 10 שתיהיה לי רק בריאה חולה על האחות הקטנה הזאת שלי,
ת' נשמות שלי,
וכן אה **-**** אם אני רק אטפוס אותו הלך אליוווווווווווווווווו!!!!!!!!!!!!!!!!!!
איזה בובה!!!
טוב מה אפשר גם להבין אותו.. ילדה בת 10 זה לא הכי גדול תסכימי איתי..😊
צודקת אבל גם ילדים קטנים סובלים 😉 ,
ועוד עם מישהו/י כמו אח או אחות שלך סובל...
אז לא בא לך לחנוק ת'בנאדם שגרם להם לסבול?,
לי כן!!!,
ו-ת' מאמי
אי לי אחים קטנים... חחח..
אבל אם היה לי אני בטוחה שהייתי יותר עצובה ממנה\ו!!
תאמיני לי שאני סובלת כשהיא סובלת,
ועוד יש לי עוד שתיי אחים תאומים קטנים אז זה בכלל 😯 ,
אבל בכול זאת אני לא יכולה לראות אותה כך סובלת...
אבל אין מה לעשות כול אחד/ת עובר את זה לפחות פעם 1 בחיים שלו,
אבל אני לא אתן למניאק הזה להמשיך לגרום לה סבל!!!!!,
הלך אליוווווו!!!!!!
וואי איזה עצוב.. אררר אני יודעת מיזה אני הורגת אותו... 😠
אוהבת*-*אולוש*-*
אמאאאאא אני יהרוג את מי שיפגע בה!
איזה עצובב אמאא היא ריגשה אותי
כפרה עליהה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אם זה מה שהיא כתבה כשהיא רק בת 10... תארו לכם אותה בעוד כמה שנים...
איזה כשרונית!!!!
אולה:
אני כבר יודעת מיזה אבל הבעייה שאני לא יודעת מה לעשות עכשיו,
והוא ב-5 שנים וחצי יותר גדול ממנה!!!!!!,
לא יכלה למצוא לעצמה מישהו בגילה?!?!,
קיצר אני אנסה לסדר איזה משהו בשביל להרגיע אותו ושהוא יבקש ממנה סליחה!!!!!!!!!!
********************************************************************
נאפי:
כבר פגעו בה,
וזה היה אחיו הקטן של החבר שלי,
הוא בן 15 וחצי,
סיפרתי את זה לחבר שלי הוא עושה לי שהוא כבר יקרע לאחיו הקטן ת'צורה,
נכון?!,
5555 עלייה שתיהיה לי בריאה!!!
סוויטי:
ת' בשם אחותי הקטנה
מאמי היא קטנה חבל שמגיל כזה היא תתחיל לחשוב על אהבה
יש לה את כל החיים לפניה תדברי איתה נשמתי מתה עלייך בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
הלכתי לבית של ההורים שלי היום על הבוקר,
הערתי אותה,
וסיפרתי לה מה חבר שלי מתכנן לעשות לאחיו הקטן בגלל המצב הזה,
וגם שאלתי אותה עם היא באמת מאוהבת בו,
אז היא הסמיקה ועושה לי,
"אני לא יודעת עם אני מאוהבת בו אבל אני רוצה אותו בגלל כול הסיבות שמפרידות בינינו,
ואחד הסיבות זאת את",
מה הקשר אני?!?!,
קיצר שכנעתי אותה לרדת מהעניין הזה,
אבל בכול זאת החבר שלי ידבר עם אחיו הקטן שילך ויתנצל על כול מה שעשה לאחותי הקטנה...
כי הוא ממש פגע בה,
היא מאוד השתנתה...
מדברת ומתנהגת כמו מישהי בגילי 😯