למה תמיד את מי שאני רוצה הוא לא רוצה אותי?
למה אני מצליחה לעזור למי שיש בעיות באהבה ונותנת להם עצות ארוכות וטובות דווקא אבל לעצמי אני לא מצליחה לעזור?
ולמה אני מצליחה לעזור מהצד ולא רק לעצמי?
למה אני טועה בדרכים ולא עושה הכול נכון?
וכמו שפעם מישהי אמרה אלוהים שולח לנו בעיות כדי שנצא חזקים ולא נזלזל במה שיש לנו
אבל הנה אני לא מזלזלת
אני רוצה אותם ואני רוצה להיות מאושרת בהם כדי לאהוב אותם בטירוף
אבל הם כול הזמן מקשים עליי, ועושים לי יותר גרוע.
הנה כבר הבנתי הכול גילתי מה שרציתי כול זאת התחלתי להתאהב בבן אדם.
אסור לי הוא רחוק...והוא פשוט אסור לא בוגר בעל בעיות אבל הוא מושלם.
"מושלם" בגרשיים כמובן ....
זה סתם פריקה אתם לא חייבים להגיב אפחד גם ככה לא יודע תאמת...
תראי אני לא מבינה למה כתבת את זה,
אבל את צודקת ובענק!!!!!
אין מה לעשות ככה זה החיים
כתבתי את זה כי ישבתי ופתאום התחלתי להקליד וזה מה שיצא,
זה מה שהיה לי בלב וזה יצא.
לפני הכל..למה החתימה שלך כזו?!
היא עצובה..אני לא אוהבת עצוב!
מלאא אנשים אוהבים אותך ואני בטוחה ובטח ובטח שישימו לב כשתלכי!
תמחקיי!
ומתוקה שלי,מה שכתבת כל כך יפה...הרגשתי שאני כתבתי את זהה!
חח ואני יחזור על משהו שכתבת ואתן לך עצה שהלוואי והייתי יכולה למלא בעצמי!
תיראי גמני לא בתקופה הכי יפה וטובה שלי אבל אני מנסה לחייך ולא להפסיק,מנסה
להראות חזקה גם אם מבפנים כואב ומאמינה שלאט לאט הכל יעבור ויהיה טוב כמו תמיד!
את לא יודעת כמה חבל לבזבז את החיים בעצב זה פשוט לא משתלם מתוקתיי!
לא צריך לקבל את הדברים כמו שהם..תשתדלי לעשות רק מה שעושה לך טוב ולהתקרב רק למה ומי שעושה לך טוב!
בקיצור מאמי שלי יש לי הרבה מה להגיד אבל זה בעיקרר!
מואהה ענקיתת,
צלילו'ש!
אמאאאאאאאא מורנו'שש איזה עצובב מה קרה נשמה?!
אני לא חושבת שזה נכון בובה אולי זה מה שאת מרגישה
ואת מנסה להדחיק את מה שבאמת קורה!
תיראי אם את מצליחה לעזור לכולם תהיי בטוחה שאת יכולה
לעזור גם לעצמך אבל בשביל זה את צריכה תקווה וכוח
את חייבת להלחם ואסור לך להתייאש!
כי נכון יש מכשולים בחיים וקשה ולפעמים מאוד כואב
אבל בסופו של דבר חייבים להתגבר להרים את הראש
ולהיות חזקים!
אלה המכשולים בחיים וחייבים לדעת להתמודד
לכל אחד יש דברים קשים וכואבים שעוברים עליו בחיים
ודרך זה הוא מכיר הרבה דברים על עצמו ועל החיים
ושתדעי שמהמכשולים ומהקשיים לומדים ומבינים הכי הרבה
דברים על החיים!
וכמו שאומרים כשמחייכים אל החיים הם מחזירים
תנסי לראות את החיים בדרך הטובה כי לא הכל זה שחור ולבן
תמיד יש צבע באמצע שיכול לעשות את ההפרדה
מקווה שעזרתי לך בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
צליל אפשר את ת'איסי שלך?
מורן תודה אני ידבר איתך כבר באיסיקיו, עזרת.
אין בעד מה נשמה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כן מתוקתי אבל שלחי לפרטי הודעה
אני לא יודעת איך..חח אני אתן לך שם את המספר
צלילו'שש