היופי של הבנאדם או האופי של הבנאדם?!
**********************************
לי הכי חשוב האופי של הבנאדם...
כי יופי עם הזמן עובר...
אבל האופי נשאר תמיד אותו דבר
רסמאי מאמי אני אגיד לך אופי של בנאדם ברור אבל מה גם יופי חשוב את לא צאי עם מפלצת חשוב לך להתגאות ולא להתבייש אם מי שאת יוצאת אבל ברור שאופי
חולה עליך
נטי 😊
נידלקים ביופי קודם כול רק אחר כך מכירים תאופי, ואז אחרי זה מתאהבים.
יש לך איסיקיו?
האופי אבל גם היופי יכול לתרום
אני יודעת שגם היופי וגם האופי חשובים אבל מה ששאלתי פה זה מה יותר?!?!,
מורן:
אין לי אייסי
חולה על שלושתייכן,
מוווואהההההההה!!!!!!!!
אני לא יודעת זה תלוי בבן אדם...
אבל ניראה לי שאופי אני לא יהיה עם מנייאק
יש לך מסנגר משו
עם לא, למה?
יש לי מייל,
lvi_1@walla.co.il,
כי אין לי כוח לעשות
מה יותר חשוב אופי..
ומה לדעתך?
😊
חולה עליך
נטי 😊
אופי 😁 ,
גם אני עלייך יפתי מווואהההההה!!
לאט לאט אני מגלה שמישהו שהוא לא הכייי הטעם שלי ביופי
יכול לעשות לי את זה..
אז מצטערת להודות..אופי
לגמרי האופי.
היה לי חבר, ולא אחד שלא היה יפה, כרגע אני מסתכלת לאחורה ולא מבינה איך נמשכתי....
אבל עכשיו זהה גם אחרי שאני כבר לא אוהבת אותו וגם זה אחרי שנפגעתי מחלקם...
אבל ככל שיותר אהבתי אותם, מהאופי שלהם, יותר ראיתי את היופי שלהם וזה גרם לי להימשך..
בוא נגיד שצריך שילוב טוב בין יופי לאופי..
ברור שבחור צריך שיהיה לו אופי טוב שיהיה נחמד עדין וכאלה..
אבל מה לעשות שצריךל הימשכות פיזית.. והיופי של הבחור הוא מה שעושה את זה..
דעתי..
אם יש לו אופי טוב מצידי שיהיה לא כל כך יפה!
לדעתי אין דבר כזה מכוער כי בכל אחד יש משהו יפה ומיוחד!
ולא מתאהבים במישהו בגלל המראה שלו אלא מתאהבים בו בגלל האופי שלו!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שווה בשווה..
מי שאומר אחרת סתם אומר..
בטבע של האדם לתת סטיגמה לאדם אחר ע"פ מראהו החיצוני..
ובגלל זה יש הרבה אנשים שלא יוצא להכיר אותם והלבין עד כמה הם מיוחדים..