כל מי שיכול לעזור..
אני נחשבת ילדה קטנה.. (בגיל) אבל לא נראית ככה..
אף פעם לא היה לי חבר אבל התאהבתי במישו וחשבתי שאני מתה מאהבה
עכשיו הכרתי מישו אחר שגדול ממני והוא העלה לי את הביטחון העצמי... ועזר לי לשכוח את המישו האחר..
מה אני עושה? אני לא יכולה להתאהב במישו שאני לא מכירה ולא ראיתי והוא גדול ממני!
ועכשיו גיליתי שיש לו חברה?
אני מיואשת!!
מה עושים?????
help!!!!!!!
תודה..
😍 😍 😍





