טוב אנשים תראו עוד כמה ימים יש לי יום הולדת ואני רוצה לחגוג במסעדה עם כל החברים..
השאלה היא איזה מסעדה?
אני רוצה מסעדה שפתוחה ביום שישי ומסעדה יפה...לא סתם..
אממ בבבקשההה תעזרו לי לאיזה מסעדה ללכת? אהה וצריך מסעדה שאפשר להזמין שם מקומות מראש!
זה צריך להיות בערים או חולון או ראשון לציון...ואם יש לכם באזור גם טוב אבל עדיף חולון או ראשון לציון...
בבקשה תעזרו לי זה נורא חשובבבבבבבב...כי אני רוצה לעשות ביום שישי הבאאאאא!!
תודה לכולם!!!!!!!!
יאא מאמי אין לי מושגג סוריייי אבל מזל טוב נשמה ותהני בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נאפיס ?
חוץ מזה יש הרבה דאנס ברים ממש חמודים בראשל"צ..
מזל טוף מותק 😊
מזל טוב...
אמ.... ואני לא מכירה מסעדות בערים שרצית.. סוריי
קודם כל מ--ז--ל ט---ו---ב בוובההההה... 😊
אני לא מאיזור ראשון לציון/ חולון, ככה שזה קצת בעייתי.
אבל מה שנראה לי הכי פשוט זה לפתוח איזה "פנאי פלוס"/ "ריטינג"..
ויש כזה תמיד לקראת סוף המגזין, רשימת מסעדות מובחרות שכאלה, בכל מיני ערים בארץ!.
יש שם טלפונים אם לא טועה, תתקשרי למסעדות ותבררי אם אפשר להזמין מראש ואם זה פתוח בשישי.
זה נראה לי רעיון טוב... 😊
פורמאז'ו נחמדה מאוד 😊
הייתי אומרת לך נאפיס.. כי זה מסעדת הבית אם תרצי לקרוא לזה ככה שלי ושל חברות שלי
אנחנו פשוט מתות על המקום ! על האוירה !
חחחחח
אבל אמרת מסעדה עם רמה 😊
אז פורמאז'ו נחמדה מאוד😊
*~ענבל~*
יש את המסעדה "סוהו" בראשון.. זה נמצא ליד הנאפיס..
אוכל סווףףף..!!! ממש טעים..(:
מה מסעדה מה את אשכנזיה??? 😊
לכי דפקי ת'ראש עם כמה הקפצות טובות באחד מהדאנס בארים שיש בא.ת ישן של ראשון:
שלטר, רומיאו, אדאמס....
ויש עוד מלא שאני לא זוכר ת'שם שלהם
מחירים ברצפה, שתייה חופשית, וכיף לא נורמלי
(כל זה בתנאי שאת חוגגת 17-18, ולא 14-15)