אופ...זה לא פייר שמעכשיו כבר לא יהיה בינינו כלום....
השיחות בלילה ייעלמו...המבטים....הרמיזות הקלות...הכל...הכל יעלם!!
התבונן בי...כאילו איני מוכרת לו....כאילו אינו יודע מי אני....
הוא כל כך לא ברור....פעם הכל נראה וורוד.....נראה שהוא מעוניין.....
ופעם...נראה שהוא בכלל לא רוצה איתי כלום...אפילו לדבר איתי קשה לו..
ושוב...אני חסרה לו...והוא מתקשר....ממציא תירוצים...שלא היה לו נעים לומר לי שלום...תגיד לי יצור....על מי אתה חושב שאתה עובד פה אהה?
מי קונה את התירוצים שלך?!..'לא היה לי נעים'....אני בטוחה שלומר שלום לפרחה שלך בטוח היה לך נעים נכון?
מה אני בכלל בונה כאן מגדלים וארמונות....נסיכה...ואביר על סוס לבן... כמו שפעם אמרו לי..'מיכלי..אין דבר כזה אביר..וגם אם יש...תיהיי בטוחה שהוא לא יבוא על סוס לבן'....
ואני...כל כך תמימה....האמנתי....שיש סיכוי....שאולי הפעם....כן יהיה משהו....אבל שוב...אותו הדבר...אותו סרטון חוזר של תירוצים...
הלוואי ויכולתי לומר לך...מה בליבי...הלוואי ויכולתי לומר לך...כמה שאני מתגעגעת אל פניך...אילו רק יכולתי לדעת..מה מסתתר בלבך הנעול...
נעול מפניי...מכוסה בשכבות שכבות...שלפעמים...נראה כאילו אין בכוחי
להגיע אליו...כאילו..אין לי בשביל מה לנסות..בכל מקרה...לעולם לא אוכל לדעת מה מסתתר שם...מה חבוי...מהם הרגשות הסמויים אשר איש אינו יודע?
וכעת....אני יושבת...הדמעות זולגות...והעיניים צורבות....
מדוע...זאת רק אני מבקשת לדעת....מדוע כל זה .....ולמה בעצם...מגיע לי.....העונש הזה...
מדוע אלוהים....לא יכולת לסדר לי מישהו יציב...מישהו שיודע מה מקומו.. מישהו שלא ישחק בליבי השביר...מישהו שתמיד ישיר לי איזה שיר...
האם מגיע לי האבל הזה...?...האם חטאתי?...האם פשעתי?
האם פגעתי אי פעם באיש?..על מה אותי אלוהים אתה מעניש ?
מבטיחה לך עכשיו....
שלעולם לא אתאהב יותר...
מתוקה את לא יודעת את כמה שאת טועה,
כשקראתי את זה מאמי שילי הרגשתי צביטה בלב, אני קצת מזדהה איתך,
למרות שאצלי הכול שונה וזה סתם סיפורים ארוכים אני ינסה להסביר לך בקצרה,
כן גמני "אהבתי" מישו אבל זה לא הייתה אהבה כי הכרתי אותו כמה שבועות, שבוע אפילו,
הוא גר בעיר רחוקה, הכול היה ביננו (נו כימעט כאילו) ואז פתאום הוא אמר שהוא לא רוצה אותי בלי שום סיבה,
הייתי שבורה ונכנסתי שוב לדיכאון כמו תמיד שאני נכנסת מבנים,
אבל מאמי הבעיה הייתה שהכול היה מושלם שם בפגישה ולא הייתי מוכנה לקחת את התירוצים המפגרים שלו שאני לא נראית לו מתאימה פשוט לא האמנתי לו ובסוף צדקתי,
אמרתי לו לפני הפגישה שעם אני לא ימצא חן בעיניו וביקצר שלא ישחק בי!
ולפי מה שקרה כולם חשבו שהוא שיחק בי ואני התחלתי להאמין אבל היה לי ת'קטע הזה בלב שהוא לא שיחק בי
(מיצטערת שאני מספרת לך תסיפור שלי ותבעיה שלי כי יש לך בעיה משלך אבל אני מנסה שתביני)
אז הוא לא סיפר לי ת'אמת ואמרתי שיספר כאילו מה הבעיה שלו והוא לא סיפר.
את יודעת מה עשיתי?
הייתי יכולה להשאר בדיכאון...כמו תמיד אחרי בנים שתמיד אבל ת=מ=י=ד משחקים בי
והייתי יכולה להתאבד או לא יודעת מה, כי יש לי מלא הזדמניות ולפעמים אפילו חשק,
אבל לא מאמי החלטתי שבלי שאני ידע ת'אמת...למה זה קרה למה הוא פתאום זרק אותי (לא חברים אלא כביכלל...)
לא יכולתי לחיות וגם לא רציתי למות, רציתי לדעת!
מה עשיתי כתבתי לו מיכתב באורך שלושה דפים היו כאלה אמרו תקצרי כתבי את מה שחושב
אבל אני אומרת הכול חשוב לא הקשבתי לאפחד ושלחתי לו,
ומאמי ככה גילתי את כול האמת וגילתי שהוא ילד מ-ו-ש-ל-ם
לא ניראה לי שיהיה ביננו משו פעם, אבל מה שאני יודעת שהוא שווה כידיד כמוהו לא מוצאים כול יום!!!
ידעתי שהוא לא שיחק בי וצדקתי,
אז מה שאת צריכה זה כן לדבר איתו ועם כבר לא אז לכתוב לו מכתב,
רוצה לדעת למה אני לא דיברתי וכתבתי מיכתב? כי אנחנו גרים רחוק אני לא יכולה לבוא אליו,
ובטלפון חצי ממה שאני רוצה להגיד אני שוכחת והוא ממשיך להתחמק.
אז כתבתי מכתב עם כול הרגשות שלי
וככה זה עזר לי..!!!
אני מבינה את בטח חושבת שאני לא ביישנית ובעלת ביטחון עצמי
אבל אני מאוד סגורה ומתביישת להודות ברגשות שלי מפניי בנים אבל תקשיבי לי טוב וזכרי את זה
ביישנות ... ה=ו=ר=ג=ת!
תבררי את זה איתו אל תקחי סתם מסקנות ואל תקשבי לאחרים תקשיבי רק לאמת שלו (רק שלא ישקר לך..)
אבל עם תדברי איתו באמת בכנות או שתכתבי לו מכתב כן והוא באמת לא בן אדם זבל
הוא יענה לך בהתאם...
אני מבינה שזה דווקא יצא לי לא קצר ולא הבנת כמעט כלום אבל עם את רוצה שאני יעזור לך יותר
כנסי אליי לאיסיקיו : 331489431
מקווה שגרמתי לך קצת להבין וחצי מימה שהיה לי להגיד לך לא אמרתי,
חחחח אז עם תרצי נדבר כבר...
ומאמי בינתיים תנסי לשמוח ולשמוע שירים שמחים וחייכי תבילי עם חברות
אבל תבררי את העיניינים עם הילד הזה כי לא תוכלי להיות בשקט עם האבן והשאלה הזאת בלב שלך.
(והילד שסיפרתי לך אליו, אז כלום ביננו לא יהיה לפחות לא בשנה הקרובה..
אבל...אני מכירה אותו רק שבועיים- 3 ככה, ואני חשבתי שלא התאהבתי בו
אבל אני בכול זאת חושבת אליו כול הזמן
אבל מאמי אני ממשיכה אלעה ומחפשת אחרים,
כי אני יודעת שאין מצב שיהיה ביננו משו קיצר נדבר כבר)..
ביי ביי מתוקה... 😊
ועוד משו
* לא את בוחרת במי להתאהב או עם להתאהב ככה שאת לא יכולה להבטיח דבר שכזה.
וחחח הסתכלתי עכשיו ויצא לי מגילה מה שכתבתי לך יותר ארוך מימה שאת כתבת אפילו חחח 😁
😢 😢 😢
זה כזה עצוווווווובבבב
אני מעדיפה שתיכנסי אליי לאיסיקיו אם בא לך.. (319219239) או לפרטי..
אני רוצה לדבר איתך נשמתי....
אוהבתתתתת
דניאלווש😢
מאמי רואים שזה יצא מהלב... הבן אדם הזה באמת לא שווה אותך עם הוא ממציא תרוצים והכל...
אבל ככה זה עד שאת פוגשת את האחד שלך את צריכה לחפש... ואני מאחלת לך בהצלחה...
שתמצאי את החצי השני ושתהיי מאושרת...
אוהבת*-*אולוש*-*
אולה זה לא נכון,
אולי לא עברת הרבה דברים שכאלה אבל אני כן עברתי עם הבן אדם ממציא תירוצים כי יש לו מה להסתיר וצריך לגלות את זה ולנסות להבין את הצד השני,
למה סתם ככה לקבוע עובדות בלי לדעת? צריך לברר עם הצד השני.
מורן יכול להיות שאת צודקת.. זאת דעתי לא דעת למה אבל אני חושבת ככה....
אוהבת*-*אולוש*-*
אמאאאאאאאא מאמי איזה עצובב רואים שזה יוצא מהלב
עם המון אהבה וכאב יפה שלי תהיי חזקה
ותלחמי על האהבה שלך כי אם תוותרי זה יכאב לך יותר ואת
סתם תתאכזבי!
את לא יכולה להחליט שהוא ממציא תירוצים אולי באמת לא היה לו נעים
אבל תדברי איתו על זה בובה
וכל דבר שאת צריכה אני תמיד פה בשבילך נשמה
תרימי את הראש שלך כי הכל יסתדר עם הזמן
מתה עלייך מתוקהה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כמו שמורנוש אמרה מעליי,
באמת תבררי כי עם לא את תשארי עם השאלה ובסוף תגידי למה לא ביררתי למה זה.
אל תתביישי , ביישנות הורגת כמו שאמרתי.
אולוש סבבה
יאא..אתן כאלה מתוקות!!
עזרתן לי ממש..וגרמתן לי לחייך קצת.... 😊
אני לא יכולה לדבר איתו...אין לי מה להגיד לו...אני רואה אותו...הוא מגעיל אותי..
משחק אותה איזה משהו..אני לא יכולה לסבול את זהה יותר!1.פשוט לא!
קשה לי...אני מודה...קשה לי לראות אותו...קשה לי לדבר איתו...
פשוט קשה לי!
בעעעעעעע גם לי זה אותו מקרה... הוא שיחק בי.......וכואב לי !
אז אמרתי לו הכל.. שאני שונאת אותו ! [למרות שמאוחר יותר הבנתי שלא אותו אני שונאת..אלה את המשחק...] ואני מתגעגעת.. לחיבוק.. לנשיקה... למבט.. למילים... להכל...אבל הכאב הזה עדיףף מאשר הכאב שהיה לי כשהייתי איתו.....
=[ ~ זה עבר נגמר ולא יחזור שוב לעולם.. אם זה היה כ"כ גדול איך פתאום זה נעלם ?! ~
שמחה שעשיתי לך חיוך
יש לך איסיקיו?