להקה שראתי ישאין לכם בהמלצות באתר..אז החלטתי לעלות אותו לפורום 😊
להקה ממש ממש יפה שאני שומע המון
הנה כמה שירים יפים שלהם :
Scorpions - You And I
Scorpions- cant explain
Scorpions- Send Me an Angel
Scorpions - No one like you
Scorpions - Still loving you
Scorpions -Loving You Sunday Morning
,תהנו נשמות~





