אני רוצה להודות לכל מי שכותב שירים!!
בזמן האחרון אני קצת בדיכי ובכל יום שאני נכנסת לאתר וקוראת את השירים ה100ממים שהמון אנשים כותבים זה ממש עוזר לי!!
אז בקיצור תודה תודה תודה תודה תודה לכל מי שכותב שירים לאתר!!!
תמשיכו לכתוב!!!!!!!!
אוי איזה חמווודההההה...
אני לא כותבת שירים...אבל את צודקת..זה באמת מעודד..ועוזר בצורה מסויימת...
חוצמזה..כל אלה שכותבים שירים..למה אתם לא משתתפים בתחרות???????????....
השירים פה פשוט מדהימים וממש חבל...=/
חח גמני לא כותבת שירים...
אבל בכל מיקרה השירים יפים
ואיזה חמודה שפתחת על זה נושא
חחחח ממוותקק
בבאאמת ממהממיים אננשים בבמווככשרות 😛