מתי יום האהבה?!?!?
כבר בילבלו אותייייייי
אשמח אם תענו לי
תודההה
מה?? הייתי בטוחה שזה בכלל באוגוסט חח...
אבל אני זוכרת ששנה שעברה שמתם באתר מין שעון זמן עד ליום האהבה... למה אתם לא שמים אותו עכשיו??
לפי התאריך העיברי זה בט"ו באב.. בערך באוגוסט
ותאריך לועזי זה 14.2
וייייייייייייייייייייייייייייי זה מתקרבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב!!!!!
לפי התאריך העיברי זה בט"ו באב.. בערך באוגוסט
ותאריך לועזי זה 14.2
אזזזזזזז מתי אנחנו חוגגים נגיד ככה את יום האהבה בתעריך הזה או בט"ו באב?
חח כמו שאמרו לך מאמי זה ב.. 14.2
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חתולת_אהבה.....זה לא נכון מה שאמת.....
עכשיו ב14.2 זה ולנטיין דיי......זה יום האהבה הנוצרי....
וט"ו באב...זה יום האהבה הישראלי......שזה יוצא בחודש אוגוסט
ב..ד..י...ו..ק....
כמה נושאים פתחתם על זה..יווו...
אז שיהיה ברור...
נוצרי זה ב..14/2..
ויהודי..בט"ו באב...
לא נוראה שיפתחו כמה נושאים כאלה שהם רוצים העיקר יבינו...
יכול להיות שחלק לא נכנו...אז להישתדל להיכנס לאשכולות פתוחים וליראות