אני והוא ידידים הכי טובים אין ביננו סודות אם הוא מתאהב במשהי אני עוזרת לשדך וכל זה ואם משהו חס וחלילה יגע בי הוא יהרוג את הבן אדם הזה יאנו רק לו מותר לרדת עלי וכל זה (חוצפן נכון?!?!) הוא בלונדה אם עיניים כחולות חתיך עולמי וכל החברות שלי אמרו לי שאנחנו זוג אני לא האמנתי קיצר אחרי כמה חודשים עברתי לגור ברוסיה יאנו אני עכשיו ברוסיה ואני הבנתי ברוסיה שאני לא יכולה בלי הילד הזה .
אני יטוס לבקר את אבא שלי בחופש הכגדול(ההורים שלי גרושים) ואני נואשת אני לא יכולה בלעדיו ואם הוא ישכח שאני קימת???????? איך לספר לו שאני חולה עליו?? פליזזזזזז אני נואשת 😁 😕 😕 😁
קודם, אני רואה שאת חדשה, אז ברוך הבא!
אני לירוני בת 15 מחדרה (בישראל 😊 )
אם את אוהבת אותו, לכי אליו ותגידי לו את זה.
אבל השאלה היא אם את נשארת פה בארץ... אם לא ואת בכל זאת מאמינה שזה ילך,
תנסי ללכת על זה!
ומצטערת גם להרוס אבל, דוגרי, כמה אחוזים את חושבת שזה יחזיק, אם את ביבשת אחת
והוא באחרת??
בכל מקרה, בכל מה שתחליטי, בהצלחה!
כן לירוני צודקת לדעתי..
זה תלוי איפה את תגורי..כאן או ברוסיה?...
אם תיהי פה אז בכיף אני אומרת לכי אליו ותגידי לו ותהיו ביחד אולי והכל....
אבל אם את תגורי ברוסיה אז זו תהיה בעייה כי אתם תוכלו להיפגש רק שתבואי לפגוש את אבא שלך..זה נורא בעייתי,...חח אבל מה את דואגת?..את אמרת שהוא בלונידיני עם עינים כחולות..חברה שלי מרוסיה אמרה שרב הבנים שמה הם כאלה אז אני בטוחה שתמצאי עוד איזה חתיך עולמי שייגרום לך לשכוח את האהבה הזו 😊
מסכימה עם מה שהבנות כתבו... 😊
בהצלחה מתוקה...
קודם, אני רואה שאת חדשה, אז ברוך הבא!
אני לירוני בת 15 מחדרה (בישראל )
תודה מאמי
יאאאא נאי מנהריה ודודה שלי גרה בחדרה
אה תודה על העצות בנות אבל אני לא יודל בחיים לשכוח אותו הוא ילד מהמם אני מתה עליו
ואני לא יודעת אולי להתקשר אליו???? או לחכות מתי אני יטוס לבקר בישראל ?
תתקשרי להודיע שאת באה..וישמור לך יום שתבלו ביחד או משהו
ואם את חושב שתחזרו,אז תבדקי אפשרות שתיהיהו ביחד..
יאאאאאאא נשמה את מזה צודקת אבל אם אני יגיד לו שאני באה לבקר הוא לא יפנה לי רק יום הוא יהיה איתי 24 שעות ביממה טוב נראה לי שאני יחגה עד לביקור ולפני הביקור אני יתקשר אלייו תודה לכולם על העצות 😁 😊
הכל יסתדר בסופו של דבר... 😊
יכול להיות שתתאהבי במישהו ברוסיה...
או בכלל שכשתחזרי לארץ תביני שאת כבר לא אוהבת אותו יותר..
כרגע אי אפשר לדעת, כשתהיי פה בארץ
תוכלי לדעת בוודאות אום את אוהבת אותו...
בכל מקרה הוא לא ישכח שאת קיימת אתם חברים הכי טובים לא?!
אולי גם הוא הבין שהוא אוהב אותך ויכול להתפתח משהו... 😊
למרות זאת יכול להיות שגם הוא התאהב במישהי אחרת---> איפ אפשר לדעת עדיין מה יסגר
אבל בהצלחה בכל זאת חמודה!! 😊
תודה לך נשמה ויכול להיות שהוא יתאהב במשהי אבל זה בטוח זמני כי לא היה לא אף פעם קשר ארוך ואם משהו מיוחד אז הוא ישר רץ לספר לי לפחות דרך האי סי ואני מסכימה איתך שאין מה לעשות ורק צריך לחכות כשאני יחזור לארץ צודה לך נשמה על העצה חולה עליך נשמתי מואה יוב 4 אבר...
יחלטתי להיתקשר אליו ולספר לו כל מה שאני מרגיששה אולי לו יהיה פיתרון בסופו של דבר הוא עזר לי תמיד מה את חושבים?????? 😕
ואם להיתקשר מה אני יגיד לו????
תעזרו אני מזה נואשת
פליז איזה עצות יש לכם עוד ????????
יחלטתי שאני יחכה עד לחופש ואז אני יפגש איתו ויספר לו הכל אבל איך להגיד לו איך אני יתאפק עד אז
מה לעשות פליז פליז תעזרו