אתם מכירים ת'הרגשה שאתם מאבדים הכל ברגע?!
אני כן, וזה לא כיף!!
מה שאני יספר לכם זה סיפור אמיתי על ילדה בת 13 עוד לא 14 יותר נכון החברה הכי טובה שלי ולא סתם ילדה!!
היא התחילה לצאת איתו לפני חודש ומאז הם רק בולעים אחד ת'שני מול כל הבצפר- וזאת רק ההתחלה!!
הוא מעשן ושותה והיא ילדה טובה...עד שהתחילה להבריז לצאת עד הבוקר לא לשים על אפ'חד ובטח שלא על ההורים..
ככה נמשך במשך חודש של יסורים של ההורים מורים חברים ועוד..
ואז הייתה מסיבה בבית של חברה...10 בנים 4 בנות 3 חדרים!!
בחדר אחד ילד תפוס (+חברה) ועוד אחת שהיא לא החברה שלו...הגיעו למצב של תחתון וחזיה
חדר שני 2 שהיו חברים וכבר לא...הבן נגעל מהבת אבל מנצל אותה והם עושים את זה!!
חדר שלישי היא וחבר שלה בזמן שכולם שיכורים היא מאבדת בתולים 4 פעם בלילה אחד!!
זה מטורףףףףףףףףףףףףףףףףף הן בנות 13 להזכיר לכם!!
וכל השאר שתויים למטה...
אחרי שיגעון כזה מפחיד, ההורים מגלים על הכל ורואים לילדה 3 איקי בצוואר אדומים אששששש
והאימא משתגעת ונותנת לילדה כאפה, הבת מחזירה!!
יום למחורת הילדה קופצת מהאוטו ובורחת מהבית, לאחר 24 שעות באות משטרות ואני אחת מהנחקרות כי אני היחידה ששמרה איתה על קשר אחרי הבריחה- הלשנתי כן נכון אבל רק לטובת, ואם היו אונסים אותה?!?!
מצאו אותה רק בלילה, לאף אחת מהחברות שלה אסור לדבר להיתקשר או להיתקרב אליה יותר ככה האימהות אמרו-ובצדק!!
וככה נגזלה ממני חברה טובה והלכה לדרך המגעילה....סקס סיגריות ושתיה!!
היא בת 13333333 דאמט!!! מה קורה לילדים פה?!?! וכן זה סיפור אמיתי, תחשבו לפני שאתן עושות דברים!!! רק לטובתכן
וואי זה ממש מזעזע...
באמת החברה שלך הלכה עם ה'חבר' הזה שלה שלי לשים לב שהיא הורסת לעצמה
ת'חיים.. אני באמת מקווה שיותר לא יהיו מקרים כאלה... 😢
אוהבת*-*אולוש*-*
יוווווווווווווווווווווווו נשמה יש לי ממש דמעות בעיניים...עד לאן הגענו עד לאן?!
יווו נשמה כמה שאני מרחמת על הילדה הזו רק אלוהים יודע....
מצהב באמת קשה...היא חייבת לדבר עם מישו שעבר דבר כזה...אולי פסיכולוג יכול להסביר לה מה יהייה איתה הלאה ולדבר איתה בצורה שלאט לאט תבין מה היא גורמת לעצמה...
היא חייבת ללכת לכל מיני מקומות שנגמלים משתיה וסיגריות...סקס עוד אפשר איך שהוא לעצור ולהסביר לה שהיא ממש קטנטונת בשביל זה
באמת אין לי מה להגיד הזדעזעתיייי!
😢
גועלל נפפש !
אבל ממש כככה !
לא מצידך שהלשנת !
מהצד של אותה ילדה שהלכה וניגררה !
תודה על התגובות, באמת...
חשבתי יהיו יותר על נושא כזה חשוב, שבא ללמד שחושבים פעמים לפני שעושים, הילדה הזאתי לא תשתנה לעולם גם אם יסבירו לה שהיא תמות עוד יומיים!!!
היא בוחה שזאת הדרך לחיות, ואתן יודעות למה?! כי לא חינכו אותה מספיק טוב בבית, כי לא הסבירו לה עם מי כן ועם מי לא אסור להיסתובב!!
לא הסבירו לה כמה היא פוגעת בעצמה ולא הציבו לה חוקים!!
היא חייה מעצמה ונושמת מעצה, ואל תגידו שהיא לא באה מבית טוב וחם...להפך פשוט החינוך שמה לא נוקשה מספיק, את הילדה הזאתי מצאו אתמול אחרי שברחה ואותה ילדה אמרה היום שהיא תנסה לברוח עוד פעם- אתן רואות, היא עדיין לא מבינה מה זה עושה לההההההה לא רק למי שמסביבה, לי אסור להיתקרב אליה וגם לחברות שלי ובצדק כי מה ששכתי להוסיף או שהוספתי אבל חשוב שאני יזכיר הוא, שהחבר שלה וכל החברים שלו כבר ניסו סמים ומעשנים את החומר הדוחה הזה!!
אני גרה במקום קטן ואני בשוקקקקקקקקק מאיך שכגם למקומות הכי קטנים החומר הזה הגיע!!
כן מפחיד מאודד....
וראיתי איך היית שכל זה קרה..!! וגם אני בשוק..!!
אני מקווה שבסוף הכל יסתדר..והיא תבין את זה..
אוהבת אותך המוניייםם יפה שליי..!!!!
מווואאהה ומחר בבצפר את מקבלת ממני חיבוק ענקק..!!!
אנ'לא בא להאשים אותך...כי ברור מי אשם פה
אבל חודש שלם עמדת ולא עשית כלום?
לא ניסת לדבר איתה משהו???
אמאאאאא
איזה מפחיד!!
כבר בגיל כזה =\
למה לא ניסית לעצור אותה במסיבה..?
סליחה שלא הדבתי, פשוט לא היה לי אינטרנט והנה החזירו לי ואני פה...אז ככה לשאלות הנפלאות שלכם:
1) אני לא הייתי באותה מסיבה, נראה לכם שאם הייתי אני הייתי נותנת לה לעשות דבר כזה?!?!?!
2) כל החודש הזה אני ייתפגרתי ממחשבות מה לעשות, אני ניסיתי להרחיק אותה מילדה שגררה אותה מה שבסוף התברר שהילדה לא גררה אלא נגררה!!
אני צעקתי תפסתי קמתי בכיתייייייייי עליה ואליה ואמרתי הכל וזה לא עזר, היא חשבה שהכל תפזורת, שבסופה הכל מסתדר ונראה טוב גם אם לא מצאו את כל המילים....האמת היא שאני לא מצאתי ת'מילים הנכונות להגיד זאת, והתיפזורת אצלי זה החיים שלי, הכל מסובך מלה קישקושים ובלאגן!!!
3)אז מה היה אפשר לעשות?!
כלום בעצם!!
היא הידרדרה בכל מקרה ותדרדר בכל מצב!!!
את מה שיכולת לעשות עשית,
ואני גאה בך!!!,
פעלת הכי נכון שרק יכולת לפעול!!!,
והיא?!,
את לא יכולה לעצור אותה עכשיו...
את את שלך עשית...
אבל החיים שלה אבודים!!!,
ולא בגללך!!!,
אלה בגלל ה"חבר" שלה!!!!!!
מסכים עם הדעה שמעליי...
אין לך מה לעשות עכשיו...
"תראה לי ת'חברים שלך אני יראה לך מי אתה"
מאמי אני מסכימה עם ילדונת17 הודיה אחותי
איזה עצוב זה אמאא
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כל מה שרשמתם פה נורא עזר לי ועדיין עוזר, הסיפור הזה בא ללמד הרבה ילדים לעצור את עצמם או ת'חברים שלהם כל עוד אפשר...
את החברה שלי אי אפשר, היא רק ממשיכה להידרדר ועוד אחת איתה, וזה קשה לחזור לסיפור הזה ולנסות לשכנע ת'חברה השניה שנכנסת להידרדרות לא ללכת....אז הנה אני פה מנסה לקבל כוחות לעצור את מה שעוד אפשר!!!
אל תעמדו מהצד!!!- גם אם הילדה או הילד שמדרדרים הם לא החברים שלכם!!
אני עדיין בשוק איך בני אדם משתנים בכזאת מהירות...ואיך סמים מגיעים למקומות הכי קטנים.
מקווה שלמדתם משהו מהסיפור הזה, ואני מזכירה שכן זה סיפור אמיתי ויכול לקרות לכל אחד מכם אז אל תסובבו ת'גב שלכם, אל תתחילו לשתות לעשן ואל תגררו לאף דבר שנותנים לכםםםם גם עם הוא החבר הכי טוב שלכם, והוא מציע ומבטיח לכם שזה לא מזיק- אם הוא מציע זה אומר שהוא לא חבר שלכם בכלל, רק מביא צרות לחיים. תתנגדו ואל תשבו בחיבוק ידיים, אף אחד לא רוצה להגיע למצב של אותה ילדה ובטח לא למצב של החברה המלשינה או המעורבת העיקרית כמוני שהמשטרה מחפשת דרכה עדיות, כל בן אדם הקשור לסיפור כזה שותף לפשע, ונורא כואב לראות איך החברים הקרובים מדרדרים למצב כזה ואני לא עשיתי מספיק כדי לעצור אותה....
אל תגיעו למצב כזה ובטח בטח בטחחחחחח שלא בגיל שלי, ילדה בת 13 תמימה!!