בעוד חודש וחצי בערך פורים
אני צריכה רעיונות יפים& מקוריים
אנחנו כנראה מתחפשות כל החברות ביחד וזאת שנה אחרונה שלנו- כיתה ט'
אני חייבת את זה ממש דחוף כי אנחנו רוצות להתחיל כבר לחפש דברים והכל
אשמח אם תעזרו לנו
אוהבת הכי
-טינקרבלולה- 😊 😁
מאמי אין לי מושג גם אני רוצה להתחפש תחפושת מיקרות ויפה כי אני גם שנה האחרונה בחטיבה אני כיתה ט'...אז רציתי משהו יפה אבל לא ניראה לי שאני אמצא
סורי...
מתה עליך
נטי 😊
גם אני סוף כיתה ט' 😊 ואנימתחפשת לנסיכה שחורה...
אני לובשת שמלה שחורה קצרה כזאת יפה ומפזרת את השיער (דבר שלא קורה הרבה..)
ושמה כתר כסוף עם שרביט..
קיצר הולך להיות בן זונה!
אין לי רעיונות אחרים... אם אני אמצא אני אגיד לך...
בכל אופן בהצלחה בחיפושים!
לירוני =)
אני בכיתה י"ב ואני מתכוונת להתחפש גם השנה!
כל הבצפר מתחפש!!!!!
לכו על אלות
זה יפה
Ocean, איזה אלות?
נשמע טוב...
הלוואי שהייתי יודעת למה אני אתחפש חח 😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
[B]אני מקווה שכולן ימצאו ... בהצלחהה 😁
וזאתי שבתיכון בטוח את יודעת על הרבה תחפושות
כי זה בכל זאת תיכון ויש יותר ילדים מחטיבה
לא עולה לך משהו בראש? 😕
אוףףף אני חייבת למצואא מהרר
מה אתן חושבות על טרול? נשמע מצחיק..
אבל אפשר לעשות משהו יפה לא?
ונטי אם אני אמצא משהו אני אגיד לך לאב יו =)
ואנחנו בערך 5 בנות [[COLOR=blue]/B]
אני ועוד 2 חברות שלי מתחפשות לרעה טובה וחצי רעה חצי טובה
יאאאא חמוד ביותר מאמי טרול זה מגניב תתחפשי לזה נשמה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איך אפשר התחפש לטרול?
נשמע מגניבבבבבב
חשבתי להתחפש לפוקה מה אתם אומרים.?
תקשיבו...
קודם כל למי שממש רוצה להשקיע שתחשוב כבר מעכשיו על משהו
ושהיא מגיע למה שהיא רוצה
היא צריכה לחפש תמונות של אותו רעיון ואז לבנות את התחפושת
ללכת לתופרת לחפש אביזרים וכל זה חח
אז אם למישהי יש תמונות של טרול או משהו שמזכיר
פליז פליז פליז שתגיד לייי =)))
שאני אדע איך התחפושת תיהיה אני אספר לכם על ה-כ-ל-!!
😊
ופוקה נשמע נחמד.. אבל איך?
קיטי זה לא בעיה וזה גם ממש יפה
לפוקה זה ממש לא בעיה!
עושים 2 קוקיות עם גומית אדומות
בלחיים קצת סומק אבל שיראו ממש עיגול..
ובגדים..אפשר חולצה אדומה ומכנס שחור או
שמלה כזאת קצרה אדומה ומתחת מכמס שחור (זה יותר יפה!..)
וזהו נראה לי...
תתחפשו ביחד לבנות הפאור פאף.. חח
חשבנו על הפאוור פאף אבל זה לא מקוריי