זה שיר שכתבתי על מישו שמאוד פגע בי...
ואני צריכה לשיר אותו במסיבת יום הולדת שלי
תגיבו את דעתכם אליו.
היה ולא היה 😕
הדברים היו, עכשיו עזבנו
הם כבר נגמרו, אולי הם לא התקיימו
הכול הישתנה
שום דבר לא כמו שהיה...
פזמון:
חשבתי שאתה אחר, שונה מאחרים
אבל שוב שיחקו בי החיים,
אתה שיחקת בי, לא היה לך איכפת
למרות בקשותי לא הקשבת ולו קצת.
אז מה ניסגר עכשיו, אפחד לא יודע
הלב לא ניפגע, רק הכבוד נירמס...
הכול ניגמר
מה שהיה א=ב=ד
פזמון:
חשבתי שאתה אחר, שונה מאחרים
אבל שוב שיחקו בי החיים,
אתה שיחקת בי, לא היה לך איכפת
למרות בקשותי לא הקשבת ולו קצת.
(היפ הופ)
אז מה יהיה עכשיו, הכול כבר ניגמר
למרות שלא היה, הכול כבר נ=ה=ר=ססס!!!
פזמון:
חשבתי שאתה אחר, שונה מאחרים
אבל שוב שיחקו בי החיים,
אתה שיחקת בי, לא היה לך איכפת
למרות בקשותי ....יה...יה ... יהההה......
אתה שיחקת בי, לא היה לך איכפת
למרות בקשותי לא הקשבת ולו קצת.
זה השיר ומי שרוצה לדעת מה המנגינה זה של השיר של ניק קרטר-
DO I HAVE TO CRY FOR YOU
מורנו'ש כפרה עלייייייייייייך
איזה שיר יפההההההההההההה
השיר ממש ממש יפה
וגם ממש ממש עצוב...
בובה, אל תתני לו את הכוח לפגוע בך ככה.
ההחלטה בין אם להיפגע או לא היא בידיים שלך!
עצתי אלייך שתמשיכי לכתוב כי זה טוב
לפרוק את הרגשות/הכעסים...
אבל גם לא להתבודד יותר מידי
להיות עם החברות כמה שיותר
ולצאת לבלות!
ועוד משהו קטן לפעמים לא טוב לחשוב יותר מידי
לפעמים המחשבות האלה רק עושות לנו רע...
ב=ה=צ=ל=ח=ה בובה!
יש עוד דגים בים ורק נימו אחד יחיד ומיוחד
שמתאים רק לך, שיהיה נאמן לך, שיהיה רק שלך!
מאחלת לך את כל האושר בעולם ואל תישברי!!!
החיים יפים!!! 🙄 😊 😁
תודה רבה, מאמי יהיה בסדר
ותודה שירנוששש
איזה שיר יפפההה
אבל את לא חושבת שהוא 'קצת' עצוב מידי כדי שתקראי אותו ביום הולדת... וביום הולדת את צריכה לשמוח.. ויכול להיות... מאוד יכול להיות... שאחרי שתקראי את השיר תבכי!.. ואת אמורה לשמוח וזה יהרוס לך את המסיבה... תחשבי על זה...
אבל השיר מהמם חבל על הזמןןןןןןן!!!!!!!!!
כן חשבתי על זה
אבל אני אוהבת מאוד לשיר דיכי
אני ביכלל אוהבת גם לכתוב דיכי
אני לא יבכה כאילו מה
חחחח ואולי הילד הזה שאליו כתבתי יהיה שם ויבין
פדיחות שלא יחוש שהוא פגע בי ///
אבל נחיה וניראה
המסיבה מחר...
היום הולדת עוד יומיים
חיחיחי..
וואי מורנוש שיר מהמם.. אבל גם מאד עצוב.. 😢
יש לך כישרון ענקי נשמתי..
אוהבת*-*אולוש*-*