היה לי חבר....במשך כימעט חודש...הוא היה אדיש אלי ברמות
ניפרדתי ממנו הרגשתי שהוא ממש חסר לי למרות האדישות רציתי לחזור אליו אבל הוא אל אהב...הייתה לו מישהי אחרת...ובסוף חזרנו ועשיתי מעצמי כל כך אפס....ועם הזמן אחרי כימעט חצי שנה חזרנו הליות ידידים אני ייזמתי....אנחנו לא ממש מדברים אבל אומרים שלום שניפגשים....הוא היה האהבההראשונה שלי..והנשיקההראשונה שלי....הקטע שיש לי קטע עם מישהו אחר במרחק גדול...מהעיר שלי...ואני אוהבת אותך ממש והוא אוהב אותי ואנחנו לא ניפגשים הרבה...אז אתמול היה מסיבה לחברה...והיא גם ידידה שלו היא בעצם הכירה לי אותו...ואני באתי אמרתי שלום לכולם כולל אותו...וראיתי אותו שהוא מסתכל עלי כל כך הרבה...ואני הסתכלתי עליו...ושהעיניים שלנו ניפגשו פשוט הורדנו ת'ראש אני מרגישה אליו משהו חזק...אני לא שכחתי אותו...הלב שלי נישבר שאני רואה אותו...ומצד שני אני אוהבת את ההוא....אני לא יודעת מה לחשוב מה לעשות...נימאס לי להיפגע ולפגוע באנשים אחרים....בבקשה תעזרו לי 😢
חולה עליכם
נטי 😕
חמודה אני ממש לא יודעת מה להגיד לך..
תראי..
את צריכה לעשות חושבים עם עצמך ולראות את מי את אוהבת יותר ומה את רוצה בעצם שיהיה ומה שאת רוצה שיהיה so be it...
מאמי תודה על העידדו הבעיה שאני לא יודעת הילד שלא בעיר שלי מתיחס אלי יותר והילד שבעצם האהבה הראשונה שלי לא שם עלי ממש למרות שהוא מסתכל אולי זה רק סתם..הןוא מסתכל אין לדעת...אני לא יודעת מה לעשות אני כל כך מבולבלת....!!!
בבקשה תעזרו לייייייייייי 😢 😢 😢
קשר ממרחק גדול לא הכי טוב שיש..
ואם כל האהבה הגדולה שלך ל"הוא" אתם לא נפגשים הרבה וזה לדעתי בעיה גדולה,והקשר הזה לא יחזיק מעמד לטווח הארוך.
לגבי הראשון ( האהבה הראשונה והנשיקה ) תנסי לשאול אותו מה קרה פתאום או סתם תנסי להתקרב אליו יותר..ולראות..
מאמי אם את אוהבת אותו את צריכה לסיים את הקטע עם מי שאת נמצאת איתו
וללכת להגיד לזה שאת אוהבת את מה שאת מרגישה
אם אתם אוהבים אחד את השני אתם תחזרו
אל תוותרי נשמה תלחמי על האהבה שלך בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לדעתי זה סתם הזכרונות, כי ככה זה
פצע שלעולם לא יתאחה
כי אהבה לעולם לא נגמרת!
תמיד יהיה לך משהו לההוא ששבר לך את הלב... גם כי הוא ראשון....
תשאירי את זה בזה ואל תחשבי עליו יותר מידי....
יש לך מישהו שאוהב אותך ואת אותו.... את מבינה כמה מזל יש לך?!?!?!?!
יש הרבה שהיו רוצים לאהוב ולהיות נאהבים!!!!!
תעריכי את מה שיש לך
וזה ששבר לך את הלב - אם הוא פגע בך, הוא לא שווה את כל זה בכלל!!!!
בהצלחה!!!
😊 😊
תודה באמת על העזרה אבל.....
הקטע שאני לא בטוחה שהוא אוהב אותי כבר...הוא אמר שהוא אוהב אבל עכשיו אני כבר לא בטוחה...פתאום הוא ניהיה קר אלי...ואם אני אגיד לו את זה הוא יגיד שאני מצפה ליותר מנדי וזה לא נכון כי אנחנו כבר לא ניפגשים כולה ראיתי אותו פעם אחת בחיים שלי מתוך קשר של תקופה ממש ארוכה...אז אני לא יודעת מה לעשות....אני כבר ממש מבולבלת....וגם אני ממש רוצה לשכוח להוא שהוא בעצם האהבה הראשונה שלי הודעה לאייסי אבל אני ממש לא יודעת אם כדי כי אני יודעת שאם אני אשלח כל החברים שלו ידעו מי זה...אז אני ממש לא יודעת מה לעשות....אני רוצה להכיר בנים חדשים להתחיל מחדש הכל...אבל אני אוהבת את שניהם....אוףףף אני ניראה לי הילדה הכי מתוסבכת בארץ..... 😢
תעזרו לייייייייי....
שרופה עליכם
נטי 😊
הוא בייטחח ממש אוהבב אות איך שאת ננראית...ואתם נמשככייםם
אבל כשאתם בביחד לא הולך כ"ככככ
ססואו לדעתי תנסי לשכוח ממנו.....כי מה שבתאכלס חשוב זה האוופיי ואיך שאתם ממבלים בביחד
😯