מה אתם חושבים???כדאי לקנות לאקס/ית מתנה ליום האהבה??אולי ככה הוא יראה שאכפת לכם ממנו/ה ויקרה משהו?
זה תלוי...
עם הוא עדיין היה מרגיש כלפי משהו.....
היתי קונה
אבל לדעתי זה פדיחה שרק צד אחד קונה.....
אני לא חושבת..
למה להכאיב לעצמך יותר ממה שכבר כואב?
אני מסכימה עם ענבל!
כאילו להראות לו שאכפת לך ממנו...
לא יודעת לדעתי זה סתם לזרוע לו עוד מלח על הפצעים
זה לתת לו לחיות בסרטים שאולי את כן אוהבת אותו עדיין
או שזה ההיפך כאילו שאת אוהבת אותו עדיין
ובזה שאת קונה לו מתנה את סתם מכאיבה לעצמך
יותר ממה שכבר כואב...
😕
בדיוק.. מסכימה לגמרי..
לא לקנות מתנה.. אין זה עבר.. נגמר.. אם קונים מתנה זה כאילו לאשלות ת'עצמך שיכול שתחזרו ..
זה הכי קשה בעולם לשכוח.. אבל זה מגיע מתישהו..