אם מישהו יוכל לעזור לי בשאלה תודה. 😎
עשו על זה כבר נושאים
ב14.2
עוד שבועיים.
ב-14 לחודשששש...עוד שבועיים בערךךךך
אוהבת*-*אולוש*-*
אה סליחה לא ראיתי שיש נושאים על זה
פשוט אני חדשה ולא כל כך מתמצאת בפורומים
סליחה על ההפרעה, תודה..
לא שמתי לב שאת חדשה... ברוכה הבאה מאמי...
ואל תדאגי לא הפרעת...
אוהבת*-*אולוש*-*
לא הפרעת מתוקה רק אמרתי לך, חחחח
יום אהבה זה לא בט"ו באב??
לא היה בקיץ?? כמה פעמים יש את יום אהבה ??
פעמיים נראה לי יש את יום האהבה ואת ולנטיני דיי משהו כזה חח
אוהבת*-*אולוש*-*
כן יש את ולנטיין דיי.....של הנוצרים
וט'ו באב שלנו......
אהההההההההההההההה...........
אופפפפפפפפ שוב לחפש מתנה
ב- 14.2.2005 יום האהבה הכי קרוב
זה יוצא בדיוק שבועים לי ולחבר שלי!
😁
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
סיסטרית שלי, איזה כיף!
יאו!
את תראי איך הזמן טסססססססס
כאילו רציני! חחחחחחחחחחח...
ככה זה כשמאוהבים... 😁 😍
ויייי איזה כיף יום האהבה.......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍
חחח אצלי יצא 4 ימים ליפני חודשים עם חבר שלי חחח
וב 15.2 יש לחברה שלי מומולדת