[COLOR=blue]היום יש לי ולחבר שלי שנה ביחד והוא בבסיס סוגר 21 ועבר רק שבוע וחצי!!
זה כזה מעצבן..אני מתגעגעת אליו בטירוף 😢
מאמי געגועים זה דבר קשה...
אבל תחשבי על זה שמתי שתראי אותו את תתרגשי כפוללללל
לפי דעתי הגעגועים מקרבים... געגועים עוזרים
כל הזמן חבר שלי אומר את זה... הוא תמיד גורם לי להתגעגע אליו ואז שאני רואה אותו.. חח אני מתנפלת עליו בנשיקות
תחשבי על זה בצורה חיובית...שהיא שזה מקרב ביניכם..!
אתם תהנו יותר
אוייי בונבונית.. אני לא חושבת שיש הרבה בפורום שמבינות אותך כמוני.. אין... בזמן שהאקס שלי היה בטריונות הוא סגר פעם אחת 21 ופעם אחת 28 שזה היה הכי נוראי שיש...
אין... זה המבחן האמיתית של החברות.. ואנחנו לא ממש עמדנו במבחן הזה.. 😢
אני זוכרת איך כל הזמן הוא היה בוכה לי שהוא מתגעגע אליי.. לא שזה כזה עזר.. כי אני הייתי בוכה יחד איתו..
אויי... זה סיוט..
אני מקווה שהכל יהיה טוב ביניכם ומתי שהוא יחזור מה-21 המקולל הזה אתם תחגגו שנה מדהימה..
תמיד כאן בשבילך
..שירן.. 😁