לא אנחנו לא גרים באותה שכונה!!
ובשנה הבאה אנחנו אולי רק ניהי באיזה מקצוע ביחד... אבל חוץץץ מזה זהו!! 😢
אוקי...
ויש לכם חברים משותפים?
מאמי אולי משהו ממי שאת מכירה מכיר אותו וכך תוכלו להתקרב..?! תנסי למצוא דרך להתקרב עליו
ואז תתחילו לדבר איתו וזה...וכמו שbuster אמרה תגרמי לו לרדוף אחרייך...
buster ?
אוהבת*-*אולוש*-*
אולה... ואיזה שם יפה יש לך אין חולה על השם הזה..
אוהבת*-*אולוש*-*
חחחח....תודה מתוקה!!
גם אני אוהבת את שלך...יש לי חברה שקוראים לה אולה... 😊
חחח 😁 אז בת כמה את ומאיפה...?
אני בת 14 מנתניה..
אוהבת*-*אולוש*-*
חחח....
אני בת 15....מראש פינה...זה בצפון... 😊
אמרתי לכם.. היה לי קטע קטן עם חבר שלו.. ואני מכירה את חברים שלו ואנחנו ידידים טובים!!
וזהו..
וניסיתי להתקרב אבל כלום!! 😢
מאמי למה לשכוח אותו תנסי להשיג אותו...
למה לוותר כל כך מהר תנסי להתקרב אליו ולאט לאט הוא כבר יתחיל להרגיש משהו
אבל אם את בכל זאת רוצה לשכוח אותו תנסי להכיר מישהו אחר
תנסי כמה שפחות לחשוב עליו להתכתבת איתו לדבר איתו וכבר ירד לך ממנו לאט לאט