יש לי מישהו שאיתי בבית ספר ובתנועה תמיד הקרתי אותו אבל לא טוב... ידעתי שהו קיים...
כבר ארבע חודשים אולי יותר לא היה לי חבר רק סטוץ... ופתאום הרבה יותר אנשים ניראים לי חמודים... בכל מכרה התחלתי לדבר איתו על משהו שזה היה מארך השיחה הראשונה שלנו אבל זה לא היה ממש שיחה זה היה קצר (זה היה באוטובוס) והיסתובבתי לדבר אם מישהי אחרת שישבה מאחורי פתאום הוא תוקע לי עצבא בצלעות (כאילו כדי לדגדג) וזה מזה כעב... בכל מקרה הוא אמר שהייתי אמורה לרצוק ואז התפתח ביננינו איזה קרב ושהו נשך אותי ואני נתתי לו מכה בראש עם עיתון וכד... ואז דיברנו עוד כצאת ואז לא רעיתי אותו איזה שלושה ימים... היום רעיתי אותו עוד פעם באיזה הפנינג ובסופו עשינו קרב עם"קלי מלחמה" מאין מקלות כאלו כמה דקות וזה היה ממש כיף... הבאיה היא שהוא מאין ילד שטות כזה כאילו אי אפשר לדעת עם הוא רציני ואני לא מכירה אותו מספיק אז אני לא יודעת אם הוא כך אם כולן או רק איתי כי יש לנו חברים שונים לגמרי ואי גם לדעתי לא סוג הבנות שהו.. אוהב/מכיר... ואי לא יודעת מה לעשות אייך אני ידע מה הוא רוצה... ואם זה רציני מה דעתכם? מה כידי לי לעשות? 😢





