יש לי שאלהה אני מקווה שתדעו לענות לי עליה..
תראו ..
אני עדיין לב חדש כי אני די חדשה פה באתר
ואני רוצה לדעת מתי המצב הזה משתנה למשל
כמו ל-לב ארד , פרופסר/ית לאהבה וכו'..
אני אשמח מאוד אם תוכלו לענות לי 😯
חני . 😁
בובה....
זה משתנה בהתאם למספר ההודעות...
לדעתי כשיהיו לך יותר מ100 אני חושבת...זה יתחלף ללב כסף...ומשם ללב זהב...
וכן הלאה.... 😊
אממ..פעם אחת גם שאלתי אבל שכחתי..חיחי..
כשהגעתי ל70 הודעות קיבלתי לב ארד...(ומאז אני תקועה איתו חחחח 😉 )
חחחחחחחחחחחחחחחחח מורו'שששש קרעת אותיי חחחחחחחחחחח
ו-באסטר תודה רבההה מאמי עזרת מאוד!!
אוהבבבבת
חני 😁
חחחחחחחחחחחחחחח לירוני גם את מצחיקונננננננת
אוהבת גם אותך!! 😊
ביו'שש
מממ לא זוכרת... תשאלי את רומי
אוהבת*-*אולוש*-*